העיר נתניה מארחת אירועים במכביה ה-21

אירועים רבים במכביה ה-21 יהיו פתוחים לקהל הרחב בנתניה; ראש העירייה: "צפוי לנו קיץ ססגוני, צבעוני וספורטיבי בנתניה"

0
532
מתוך ארכיון המכביה

המכביה ה-21, אירוע הספורט הגדול של עם ישראל. המכביה תיפתח בחודש הבא, כאשר השנה יוקם מתחם ספורט ענק לכל המשפחה, לצד תחרויות הספורט בעיר.

העיר נתניה תארח את מקצועות המאסטרס (35+). בין האירועים כדורסל, כדורגל, טניס וכדורעף ואת תחרויות החוף. כמו כן תארח נתניה כדורעף חופים, כדורסל X33, גלישה, נינג'ה, טיפוס, כדורגל חופים ועוד.

מתחם ספורט חווייתי לכל המשפחה

מכביה וילג', חוף פולג, נתניה, 14-22 ביולי 2022. חגיגת ספורט לכל המשפחה. יתקיימו ימים של חוויות, ספורט, מוסיקה, הופעות וקולינריה מכל העולם.

המכביה בשיתוף עיריית נתניה מציעים לראשונה מתחם ספורט ענק לכל המשפחה בחוף פולג. המתחם יכלול אזור לתחרויות ספורט, פעילויות לילדים, הופעות ופוד טראקס עם מנות מכל העולם.

במתחם יהנה הקהל מחוויה חגיגית, מהנה וספורטיבית לקהל הרחב ולספורטאים הרבים שיגיעו להתחרות במכביה. המתחם יחבר בין חופיה המדהימים של ישראל לבין החוויה הבינלאומית של המכביה.

זאת ועוד במתחם יהיה אזור מיוחד לתחרויות הספורט של המכביה והקהל הרחב מוזמן לצפות. בין היתר יתקיימו תחרויות כדורעף חופים, כדורגל חופים, כדורסל 3X3, טיפוס וגלישה.

לראשונה תתקיים אליפות הנינג'ה הרשמית של ישראל עם הכוכבים האהובים מכל העונות. לאחר שעות התחרויות הרשמיות הציבור יוכל להתנסות ולהתחרות בעצמו במתקני הספורט. בנוסף יוקמו מתחמים לכל המשפחה. במתחמים יתקיימו הופעות של אומנים מובילים והצגות ילדים.

מתחם שש יבשות ומדינה אחת מדהימה

מתחם בשם 'שש יבשות ומדינה אחת מדהימה' יכיל עמדות צילום ופעילויות חווייתיות הקשורות לכל יבשת ממנה מגיעים ספורטאים למכביה.

במתחם אפריקה יתופפו הילדים יחד עם הוריהם תיפוף קצבי על כדורי פיטבול גדולים. מתחם נוסף הוא מתחם אוסטרליה יוכלו הילדים להתחרות במתקן "ספיד אוף לייף" מתחם תחרותי הפועל עם פנסים דינאמים. במתחם אסיה יתנסו הורים וילדים בלימוד סודות הג'אגלינג. במתחם אמריקה הצפונית יוקם יריד אמריקאי עם מגוון תחרויות של קליעה למטרה, השחלת טבעות ועוד. כל זוכה יקבל פרס. במתחם אמריקה הדרומית יתחרו ההורים והילדים בקבוצות כדורגל שולחן ובמתחם אירופה יהיה ניתן להתחרות בתחרויות קליעה לסל- ביחידים או בקבוצות.

לצד אלה יוקם אזור לצילום עם רקעים ואביזרים המאפיינים את היבשות השונות. כמו כן יפתח מתחם יצירה בינלאומי בו יוכלו ילדים ליצור מסכות אפריקאיות, פרזיבי אוסטרלי, שלט לבית אמריקאי ועוד. היצירות תהיינה ברוח הקונספט "יוצרים עולם".

עוד יוקם במתחם החוף בפולג אזור מזון ומשקאות בסגנון פוד טראקס שיביא לאורחי המקום טעמים שונים מכל העולם. הציבור יוכל ליהנות ממוקפץ תאילנדי, מהמבורגר אמריקאי ומצ'ורוס דרום אמריקאי. בצד זה תתקיימנה הופעות ענק, משחקים ותחרויות היתוליות. די ג'י ילווה את הפעילויות לאורך כל השעות והימים.

שעות פעילות מתחם החוף:
א'-ה'- 8:00-13:00, 15:00-19:00
ו'- 9:00-14:00.
הכניסה למתחם בהרשמה מראש ללא עלות באתר המכביה

תחרויות ספורט בולטות הפתוחות לקהל הרחב

תחרות מוטוקרוס, וינגיט, נתניה 22.7
גמר כדור מים, גברים, ויניגט, נתניה 24.7
תחרות גמר רוגבי נשים, וינגיט,נתניה 24.7
גמר רוגבי גברים, וינגיט, נתניה 24.7

ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, הביעה את גאוותה לארח פעילויות רבות במכביה ה-21. "אלפי ספורטאי המכביה יחד עם המשלחות והמלווים צפויים להתארח בבתי המלון בעיר. ליהנות מעירנו היפה ומהאטרקציות שיש לעיר להציע לתייריה מרחבי העולם. הקיץ הקרוב צפוי להיות ססגוני, צבעוני ושמח עבור כל תושבי העיר והבאים בשעריה".

רואי הסינג, מנכ"ל המכביה, סיפר על שיתוף פעולה הדוק עם עיריית נתניה. "המכביה מגיעה לישראל ולנתניה בפרט בחגיגת ספורט ייחודית ונגישה לכל התושבים והמבקרים בעיר. יחד עם עיריית נתניה, בשיתוף פעולה הדוק ומתמשך, העיר תארח תחרויות ברמה בינלאומית, לצד אירועי ספורט ותרבות שיהיה פתוחים לקהל הרחב".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן