שני זוכים בגמר חידון 90 שנה לכפר יונה

תמר כהן ועידו בן ארי, תלמידי כיתה ד' בבית חינוך שרונה בכפר יונה, זכו בגמר חידון 90 שנה לכפר יונה; אלופי ההיסטוריה של הספרייה העירונית

0
210
הזוכים בחידון 90 שנה לכפר יונה. צילום רן אליהו

עידו ותמר תלמידי כיתה ד'1 ו-ד'2 זכו בגמר חידון 90 שנה לכפר יונה. תמר ועידו גברו על עשרה תלמידות ותלמידים מחמשת בתי החינוך הנוספים בעיר (2 מכל בית) הזוכים צברו את מספר הנקודות הגבוה ביותר, על תשובות לשאלות הקשורות להיסטוריה הענפה של כפר יונה. לרגל הזכייה, קיבלו עידו ותמר טאבלטים.

בנוסף הלני יצחק (כיתה ד'1) וארבל לדרמן (כיתה ד'4) מבית חינוך דרך ע"ש רונה רמון, סיימו במקום השני. הודיה יחיא ועידו וויסברג מכיתות ד' בבית חינוך רימון סיימו במקום השלישי.

מעיריית כפר יונה מסרו, כי חידון 90 שנה לכפר יונה הוא אחד מאירועי שנת ה-90 לכפר יונה. החידון נועד לחבר את תלמידות ותלמידי כיתות ד' בכל בתי החינוך לשורשי העיר. כמו כן להכיר להם/ן את אבני הדרך שליוו אותה עד היום.

האירוע התקיים באולם תיכון איש שלום, במעמד ראש העירייה, שושי כחלון כידור. כידור אף יזמה את החידון. השופטות היו בתיה כהן, מנכ"לית מרכז קהילתי כפר יונה ויו"ר הצוות, מיכל גרף. כמו כן מנהלת אגף חינוך, שושי אטיאס, מנהלת מחלקת בתי ספר יסודיים, ותרצה שקד, מנהלת הספרייה העירונית. מהיציע עודדו הורים, מורים, וכמובן חברות וחברים של המתמודדים/ות הנרגשים/ות.

את האירוע הנחה ד"ר אבשלום קור, והוא שודר ישירות בעמוד הפייסבוק של העירייה.

שושי כחלון כידור, ראש העירייה, סיפרה על תחושת שייכות התלמידים לעיר. "התרגשותן/ם של התלמידות והתלמידים מהשתתפותן/ם בחידון, והידע הרב שהפגינו בנוגע לעברה של העיר בה הם גרים, יבטיחו את תחושת השייכות והחיבור שלהן/ם אליה לאורך זמן – אחת ממטרותיו של החידון. מבחינתי, כל מי שנטל/ה חלק באירוע והעפיל/ה לשלב הגמר, ניצח/ה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן