המאבק על שוק ההימורים בנתניה מתרחב: בקרוב חיסולים?

משטרת נתניה עצרה תושב העיר בחשד, שירה ירי אזהרה ופצע אדם המוכר למשטרה ולטענתה מנהל הימורי "בטים". 

0
611
תמונת אילוסטרציה של אדם אזוק בידיו
אילוסטרציה. צילום פוטוליה

משטרת נתניה עצרה תושב העיר בחשד, שירה ירי אזהרה ופצע אדם המוכר למשטרה ולטענתה מנהל הימורי "בטים". 

משטרת נתניה עצרה בליל שלישי תושב נתניה בחשד למעורבות באירוע ירי אשר ארע בשכונת סלע בנתניה – זמן קצר לפני כן.

חוקרי תחנת המשטרה פתחו בחקירה עם קבלת דיווח על ירי בעיר לעבר אדם, במהלכו נפצע הקורבן בינוני. לעברו של האיש נורו מספר יריות, כאשר אחת פגעה ברגלו. האיש התפנה באופן עצמאי לבית חולים לניאדו. על-פי הערכות השונות, רעול פנים ירה לעברו של האיש ירי אזהרה. במשטרה עצרו, כאמור, תושב נתניה בן 20 בחשד לכאורה למעורבות בירי.

הירי, כך אומרים גורמים במשטרה, לא מגיע בחלל ריק. מזה מספר חודשים, שהמתיחות בקרב גורמים עבריינים גוברת. זאת, בין השאר, במאבקי שליטה על מקורות הכנסה. אחד ממקורות ההכנסה הבולטים הוא שוק ההימורים. בעבר פעלו בנתניה עשרות "קלובים" בהם נהגו אנשים להמר. עד שנת 2011 השליטה בקלובים הייתה של נציגי משפחת אבוטבול וגורמים עבריינים נוספים. בעקבות חיסולו של ראש המשפחה פליקס אבוטבול, מאסרו של הבן אסי אבוטבול המרצה מאסר כראש ארגון פשיעה וחיסולו של פרנסואה אבוטבול, השתנתה לחלוטין מפת הפשיעה בעיר.

עולם ההימורים בנתניה שייך למספר קבוצות וארגונים. שחרורם מהכלא של מספר עבריינים בכירים בשנה האחרונה, וכניסתם של שחקנים אחרים, מזעזע את הרחוב.

ביום שלישי, כאמור, אלמוני ירה לעברו של אדם, בשנות השלושים לחייו. המשטרה מייחסת לקורבן תפקיד בכיר בעולם ההימורים בנתניה. התמחותו היא בהימורי "בטים". על-אף שהאיש, שבעברו היה סוהר ולפני כשנה הסתבך עם החוק כשנתפס עם סמים, טען לפני חודשים ספורים שאין לו אויבים. לפני מספר חודשים השליכו אלמונים רימון הלם לעבר בית אימו, ואילו לפני מספר שבועות השליכו אלמונים רימון הלם לעבר הבית בו הוא מתגורר.