הישג היסטורי: נחתם הסכם קיבוצי לעובדי העמותה לחינוך בלתי פורמאלי

לאחר שנים של סחבת אישר אגף העירוניים במשרד הפנים למתן תוקף את ההסכם הקיבוצי; הוא יחול על כ-300 עובדי העמותה לחינוך בלתי פורמאלי מיסודה של עיריית נתניה.

0
346
משה סמיה ההסתדרות נתניה
יו"ר ההסתדרות במרחב נתניה, משה סמיה

לאחר שנים של סחבת אישר אגף העירוניים במשרד הפנים למתן תוקף את ההסכם הקיבוצי; הוא יחול על כ-300 עובדים.

אגף התאגידים העירוניים במשרד הפנים אישר השבוע למתן תוקף הסכם קיבוצי בין העמותה לחינוך הבלתי פורמלי בנתניה מיסודה של עיריית נתניה ובין ההסתדרות. מדובר בהסכם משמעותי שיחול על כ- 300 עובדים במגוון תפקידים. בין השאר: עובד צהרונים, אבות בית, נוער וצעירים, קליטה, מרכזים של הרווחה, ספורט, מנהלה ועוד.

ההסכם כולל את תוספות השכר והמענק החד-פעמי שניתן למגזר הציבורי, קרן השתלמות. בנוסף, הצטרפות לשתי עמותות מקצועיות, הגדלת הפרשות לתגמולים וגמול השתלמות בהתאם לחוקת העבודה. בין ההישגים בהסכם: תקציב רווחה מוגדל לגיבוש והשתלמות עובדים. זאת לצד, עיגון הזכויות הסוציאליות והגנה על העובדים.

את העמותה יצגו: משה קייזלר מנכ"ל העמותה, עודד בקר מנהל משאבי אנוש ועו"ד רינת טוב כהן. לצדם סייעו במהלך בכירי העירייה בראשות יורם כהן מנכ"ל העירייה. בנוסף, חיה שניידר סמנכ"לית העירייה ושגיא רוכל גזבר העירייה.

 את העובדים ייצגו ההסתדרות במרחב נתניה בהנהגת יו"ר המרחב משה סמיה, היועצת המשפטית ענת אלמוג בוארון, אדיר גוסלקר מזכיר האיגוד ורן קידר מנהל אגף תאגידים ארצי. את ועד העובדים של העמותה ייצגו יו"ר הוועד דורון גלאם. יחד איתו חברי הוועד יאנה נמני, ראובן אוחיון, איילה ממן ויעל סטמקר.

 יו"ר המרחב בהסתדרות, משה סמיה, אמר כי "לאחר מו"מ ארוך ומורכב, אושר הסכם קיבוצי מיוחד לעובדי "רגעים". מדובר בעובדים מסורים ומקצועיים אשר עושים עבודת קודש ואמונים על מתן שירותים חשובים".

מנכ"ל העמותה, משה קייזלר, מסר כי "אני מודה להנהלת העיריה על תמיכתה. זהו מהלך חשוב של הסדרת הזכויות של עובדי העמותה. בהחלט מדובר על צעד משמעותי מתגמל. הן בפן הכלכלי והן כאות הערכה לעובדים המסורים".