החל שיווק פרויקט אורכידאה על הפארק – הרצליה

0
777
אורכידאה על הפארק - הרצליה
אורכידאה על הפארק - הרצליה. הדמיה
החל שיווק פרויקט אורכידאה על הפארק – הרצליה. פרויקט הבנייה, המבוסס על עקרונות מתחם מגורי פרטי עם נוף אל פארק הרצליה, משלב בנייה איכותית ומפרט עשיר באחד האזורים המבוקשים יותר בהרצליה.
דירות בהרצליה בכלל ודירות יוקרה בהרצליה בפרט, הן גם מצרך מבוקש ונדרש – גם בשל איכות החיים בהרצליה וגם בשל מיקומה הגיאוגרפי ונגישותה הגבוהה של העיר לתל אביב מחד ולנתניה מנגד.
כחלק מהתכניות בפרויקט אורכידאה על הפארק – הרצליה הושם דגש רב על מספר עקרונות: עיצוב חיצוני מוקפד, הכולל גינה מעוצבת ומרשימה ולובי קומתי מפואר. הדירות עצמן, דירות חמישה חדרים, משתרעות על פני שטח של 140 מ"ר ועד 149 מ"ר, כאשר מרפסות השמש נעות בשטח הנע בין 15 מ"ר ועד 73 מ"ר. דגש נוסף הושם על תחושת המרחב בדירות עצמן. לצורך כך, בניגוד לבנייה המקובלת היום, נקבע כי התקרה תהיה גבוהה (כשלושה מטרים). נתון זה מעניק תחושה מרחבית נוחה עוד יותר לדיירים. לכל דירה, כחלק מחבילת הפינוקים, מחסן פרטי . בבניין עצמו כעשר דירות בלבד – מה שמקנה תחושת פרטיות ואינטימיות רבה. פרויקט אורכידאה על הפארק – הרצליה ממוקם ברחוב רבקה גובר בהרצליה. לפרטים נוספים צלצלו: 054-4200272, 054-4261286

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן