אישום: גנבו הוברבורד מחנויות נוחות

0
176
גניבת הוברבורד ומכונות קפה מחנויות נוחות. צילום מתוך מצלמת אבטחה של אחת החנויות

במשטרת ישראל נפתחה לאחרונה חקירה בחשד לאירועי גניבות רכינוע (הוברבורד) ומכונות קפה מחנויות נוחות באזור המרכז. עם מעבר החקירה לשלב גלוי נעצרו שני חשודים, תושבי נתניה בני 44 ו-46.

במהלך החקירה עלה, כי מהלך החודשיים האחרונים נכנסו החשודים לחנויות נוחות הממוקמות בתחנות דלק, ובשיטתיות, בעוד אחד מהם מסיח דעתו של המוכר המתין חברו לשעת כושר ונטל את מכשיר הרכינוע או מכונת הקפה.

עם תום מלאכת החקירה נקשרו החשודים לביצוע מספר רב של עבירות גניבה באופן שיטתי, מתוחכם ובהיקף נרחב באזורים שונים ברחבי הארץ, בהם פתח תקווה, תל אביב, הרצליה, נתניה, לוד, קריית אונו, וגנות הדר-בית יצחק.

נגד החשודים הוגשו כתב אישום, המכיל 11 אישומים ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

בכתב האישום פורטה שיטתם של הנאשמים לגניבת מכשירי הוברבורד ומכונות קפה: "במסגרת השיטה נכנסו הנאשמים לחנויות נוחות הממוקמות בתחנות הדלק, כמפורט בכתב האישום, ובעוד הנאשם 1 מסיח את דעתם של המוכרים בדלפק המכירות, ממתין הנאשם 2 לשעת כושר ונוטל את הרכוש: מכשירי הוברבורד או מכונות קפה. באופן זה ניצלו הנאשמים את חוסר תשומת לב המוכרים, איתרו הזדמנות לביצוע גניבה, ובשעת כושר נטלו בצוותא חדא את הרכוש.

מ-11 אישומים שהוגשו נגדם עולה, כי בשיטה זו גנבו הנאשמים למעלה מעשרה הוברבורד ומכונות קפה. במקרה אחד, תוך שאחד הנאשמים הסיח את תשומת לבם של המוכרים. במקרה אחד הגיעו הנאשמים לחנות נוחות בנתניה, נאשם 1 ניגש אל דלפק המכירות והתעניין ברכישה, בסמוך לכך הצליחו הנאשמים לקחת 3 קופסאות ובהן מכונות קפה ויצאו מהחנות.

במקרה אחר הצליחה המוכרת בחנות הנוחות לעצור את הנאשמים לאחר שביציאתם מחנות הנוחות הופעל גלאי מגנטי. המוכרת לקחה מהנאשמים את ההוברבורד שלקחו והחזירה אותו לחנות.

הנאשמים בהמשך מסעם נכנסו לחנות נוחות נוספת בנתניה, נאשם 1 רכש סיגריות בדלק, על מנת להסיח את דעתו של המוכר והשני לקח שתי קופסאות של הוברבורד ויצא מהחנות. במקרה אחר הגיש אחד הנאשמים למוכרת בחנות הנוחות, שני כרטיסי אשראי שהתבררו כלא תקינים, זאת על מנת להסיח את דעתה.

מעצרם הוארך עד להחלטה אחרת.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן