דיור מוגן – איכות חיים לבני גיל הזהב

0
196

מרחיבים את מעגל החברים

כאשר מדובר על גיל הזהב, מדובר על אנשים שזקוקים לחברה. גם האנשים אשר להם משפחה ענפה עם ילדים ונכדים, מוצאים עצמם חסרי מעש במרבית שעות היום. הדיור המוגן מאפשר לבני גיל הזהב לרכוש חברים חדשים גם בגילם ולהרחיב את מעגל החברים והמכרים שלהם. בבית הדיור המוגן פוגשים בני גיל הזהב קהל בגילם, כך שמדובר על תחומי עניין משותפים ועל שיח משותף וייחודי להם.

לא מעטים אלו שעם השינוי והמעבר אל מתחם מגורים חדש, בוחרים גם באזור מגורים חדש. כך קורה שתושבים מאזור הדרום לדוגמה, בוחרים לעבור לבית דיור מוגן בנתניה, וכך הם יוצאים נשכרים ונהנים ממשב רוח מרענן בחייהם החדשים.

תושבי המרכז לדוגמה, יוכלו ליהנות משירותיו של דיור מוגן בנתניה וליהנות מאיכות חיים ללא פשרות. בבתי הדיור המוגן דואגים לקהל הדיירים מא' ועד ת' – החל מפתרונות מזון, דרך פתרונות בריאות וכלה בשמירה וביטחון על המבנה על מנת להבטיח את ביטחונם לאורך כל שעות היום.

 

חוגים ולוח זמנים עשיר

אחד מסימני ההיכר של בתי הדיור המוגן והסיבה בגללה בני גיל זהב רבים מעוניינים להעתיק את חייהם לבית שכזה, היא העובדה שישנו לוח זמנים עשיר המלא בחוגים, הרצאות ופעילויות המתאימות להם. אנשים רבים אשר לא גרים במסגרת שכזו, אלא בביתם הפרטי, מוצאים עצמם מתניידים בקושי רב בתחבורה הציבורית על מנת להגיע אל מועדונית אחת לשבוע בתקווה ליהנות מחוג בודד.

בבית הדיור המוגן זוכים הדיירים לתכנית עשירה ומגוונת הכוללת חוגי התעמלות, שיעורי העשרה במגוון תחומים ומופעי בידור שתכליתם להנעים את זמנם של השוהים.

 

בריאות ללא פשרות

כאשר מדובר על בני גיל הזהב, מדובר על קהל שחלקו סובל מבעיות בריאותיות שונות. לצערנו טרם הומצאה תרופת הפלא שתאט את ההתבגרות, אך כן הומצאה המסגרת אשר מעניקה תנאים ייחודים ומקסימליים לקהל המבוגר. בבית הדיור המוגן זוכים הדיירים לשירותי בריאות מקיפים וכוללים, כך שאין כל צורך להתנייד אל רופא או לצאת מאזור הנוחות על מנת לקבל מענה רפואי.

המרפאה בבית הדיור המוגן מקבלת את כלל הדיירים ובמקרים מסוימים אף מגיע הסגל הרפואי אל חדרו של הדייר. בבית הדיור דואגים לשלומם ורווחתם של הדיירים תוך שנלקחות בחשבון המוגבלויות האפשריות של כל אינדיבידואל.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן