גל האומיקרון: גידול חד במספר המאושפזים קשה בלניאדו

בית חולים לניאדו מדווח, כי במחלקת קורונה שנפתחה מחדש מאושפזים 12 מטופלים - חמישה במצב קשה ואחד מונשם. היתר במצב קל.

0
317
מוקד דיגום קורונה של הכללית. צילום דוברות הכללית מחוז שרון שומרון

בית חולים לניאדו מדווח, כי במחלקת קורונה שנפתחה מחדש מאושפזים 12 מטופלים – חמישה במצב קשה ואחד מונשם. היתר במצב קל. מבדיקת נתניה און ליין עולה, כי המאושפזים במצב קשה הינם לא מחוסנים או כאלה שלא סיימו את סבב החיסונים המלא.

בתוך כך נתניה מוגדרת אדומה. בעקבות זאת, עברה עיריית נתניה למתן שירותים ללא קבלת קהל. בעיר, כמו בכל רחבי הארץ, אלפי תלמידים שקיבלו הודעות על צורך בקיום בדיקת אנטיגן בעקבות גילוי מאומת בכיתתם. על-פי ההנחיות החדשות, הזוכות לביקורת ציבורית חריפה, הגיעו משרד החינוך ומשרד הבריאות להסכמה.

בכל מקרה בו מתגלה מאומת בכיתה, כלל התלמידים חייבים בבדיקה. מסלול של התלמידים המחוסנים מאפשר בדיקת אנטיגן ביתית או מוסדית. במידה והתוצאה שלילית, אין צורך בבידוד. המסלול של תלמידים לא מחוסנים מחייב, בכל מצב, בידוד.

על-פי נתוני משרד הבריאות, נכון ליום ראשון, בנתניה 2745 חולים מאומתים. שיעור הבדיקות החיוביות עומד על 8% מסך הבדיקות. נתון זה נמוך מהממוצע הארצי.

עיריית נתניה פרסמה במוצאי שבת את לוחות הזמנים ופעילות מתחמי בדיקת pcr לבני 60 ומעלה. בעיריית נתניה מדגישים, כי בדיקות אלה מיועדות גם לאוכלוסיות בסיכון.

קישור למתחמי בדיקת pcr לשבוע הקרוב – החל מהתאריך 09.01

מוקדים לביצוע בדיקת קורונה בנתניה (אנטיגן מוסדי מהיר)

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן