גידול בביקוש למגמות העיצוב ברשת מכללות מעוף

0
216
חלל מעוצב. עבודתה של הדר מטר - מכללת מעוף

"מעצב פנים טוב הוא כזה שיש לו ברק והתלהבות בעיניים", אומר אליעד קוגמן, מרכז המגמה לעיצוב פנים ברשת מכללות מעוף.

בעקבות המודעות ההולכת וגוברת לעיצוב חללים וחשיבות הנושא כגורם מוביל באיכות החיים המודרניים. קיימות מסגרות לימודים רבות המציעות את הוראת התחום. לימודי עיצוב פנים הם מהמעניינים והחווייתיים שיש. השאלה החשובה היא: האם לימודי העיצוב באמת מכינים את התלמידים לעבודה בתחום?

רשת מכללות מעוף המתמחה בתחום לימודי העיצוב במשך שנים רבות חרטה על דיגלה את נושא הלימוד באופן מעשי – זאת, במקביל, ללימודי סגנונות ותורות חומרים, יחד עם כליי היישום של המקצוע בהן תוכנות המחשב. רשת מכללות מעוף נותנת דגש בתוכניות הלימודים על בניית תכניות עיצוב מקצועיות הכפופות לצרכים ולתקציב הלקוח.

הפרוגרמה הנלמדת במהלך הלימודים, מבססת את דרך העבודה המקצועית ואת היכולת לקבל את התוצאה הנדרשת כפי שתוכננה על-ידי המעצב עם לקוחותיו ללא חריגה תקציבית וללא תקלות בלוחות הזמנים של ביצוע העבודה עוד בטרם החלה.

"התלמידים לומדים לבנות את תכנית העיצוב באופן פרטני וברור, על פי קריטריונים שנקבעו מראש יחד עם הלקוחות" מציין אליעד קוגמן, רכז תחום לימודי העיצוב ברשת מכללות מעוף: "כך שכמעט ולא קיימות 'הפתעות' במהלך העבודה – לא בתחום התקציבי ולא בלוחות הזמנים שנקבעו לסיום הפרויקט".

התלמידים מתנסים בבניית פרוגרמות (תכניות עיצוב) במהלך הלימודים, כאשר כל הגשת פרויקט מלווה בפרוגרמה מפורטת המוצגת בפרזנטציה מקצועית, בדיוק כפי שראוי ומצפה הלקוח לקבל. בפרזנטציות מתנסים התלמידים בעמידה מול לקוחות, הסבר תכנית העיצוב על-פי צורכי הלקוח ולטובתו. כלים אלה מובילים את הלקוח להבנה ברורה באשר לתהליך העיצוב וכן את העובדה שבחירתו במעצב פנים שלמד בצורה מקצועית תוביל לתוצאה המיוחלת.

רשת מכללת מעוף מפעילה שורה של סניפים בכל רחבי הארץ, בין השאר, בחדרה, נתניה, כפר סבא, בעפולה, טבריה, צפת, חיפה, עמק חפר, אשדוד, באר שבע, אופקים ועוד.

אתר רשת מעוף

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן