פאבים בנתניה ובאזור ששווה להכיר

2
513
צילום fotolia

נתניה והאזור משופע בפאבים, בברים ובמקומות בילוי ליליים ששווה להכיר. קבלו רשימה חלקית

קבינט

פאב שכונתי בהוויה, בילוי מושלם מבלי להתרחק יותר מידי מהבית. המקום מחזיק ביותר מעשרה סוגי בירות מהחביות בלבד, עשרות סוגי וויסקי, ליקרים ומשקאות שאין לאף פאב באזור. לסיכום- צנוע, חמים, אווירה ביתית והכי חשוב… בילוי מושלם מבלי להתרחק יותר מידי מהבית.

כתובת: הבונים 3, אזה"ת פולג

ימי פעילות: א'-ש', החל מ-20:00

גילאים: 21+

עמוד פייסבוק: Cabinet Bar

טלפון: 054-695-5568

דנקי'ס

פאב בסגנון עיצוב חדשני ומהודר, סימטריות יוצאת דופן ואיכות מלוטשת. תל-אביב במרחק נגיעה… בביקורכם תוכלו ליהנות ממטבח שף ברמה גבוהה, תפריט אלכוהולי מגוון, סאונד ותאורה איכותיים, הקרנת משחקי כדורגל על מסך ענק ועוד.

 כתובת: הצורן 4א' נתניה, אזה"ת פולג

ימי פעילות: ב'-ש', החל מ-21:00

גילאים: בנות 21+, בנים 22+

עמוד פייסבוק: דונקי'ס Donkey's

רינגו סטאר

גן הבירה של העמקים והמושבים, אווירה אינטימית ומשפחתיות שאין כמותה. המקום מתאים את עצמו לעונות השנה ודואג לכם לישיבה תחת כיפת השמיים בימי הקיץ החמים ולקורת גג, כרבוליות, תה חם וערבי סטנד-אפ\מרצה על הבר בחודשי החורף. מוזיקה ישראלית קיבוצית.

כתובת: צומת רופין, מתחם "פז" קומה שניה (מעל היומנגס)

ימי פעילות: א'-ש', החל מ-20:00

גילאים: 21+

עמוד פייסבוק: Ringo Star

איניגו מונטויה

סלבס, אמנים, סטודנטים ואנשי עסקים-כולם מתערבבים זה בזה ומגיעים לכאן כדי ללגום קוקטיילים אופנתיים בזמן שהם מחייכים לעדשת המצלמה. הבר המודרני מעוצב בצורה מדויקת להפליא, רחב מימדים ומהודר בספות נוחות. מידי שבוע מתארחים מיטב הדיג'ייז המובילים והופכים כל ערב לחגיגה אמיתית. קיימים ליינים שונים בכל ימות השבוע- "בלאק סאנדיי" בראשון, שני לייב על הבמה-מיטב האמנים בהופעה חיה וערבי במה פתוחה, שלישי רגאטון, חמישי סטודנטים, שישי מיינסטרים 26+ ומוצ"ש משוחררים.

כתובת: מתחם אם הדרך, מחלף בית ינאי

ימי פעילות: א'-ש' החל מ-22:00

גילאים: משתנה בהתאם לליין

עמוד פייסבוק:  Inigo Montoya

הנזל וגרטל

עם מיקום אטרקטיבי לא פחות מהחלל הפנימי המרשים, מצליח הבר לשמור על רלוונטיות ולמשוך מידי ערב אליו קהל נאמן של בליינים. בישיבתכם לצד שולחנות העץ הארוכים תוכלו ליהנות ממידה רבה של אינטימיות ומוסיקה טובה ברקע, להשתעשע בכיף על הנדנדות המשמשות כיסאות לבר או אפילו סתם לצאת למרפסת על מנת לשאוף אוויר טוב. צוות המלצריות והברמנים (השווים!) ישרת אתכם באדיבות ובחיוך בכל עת. אחת לכמה זמן, נערכים במקום הקרנות משחקי כדורגל, מסיבות צהריים מטורפות והשמעת "שיר הצ'ייסר" שמזכה אתכם בצ'ייסרים חינם על חשבון הבית.

כתובת: יד חרוצים 3, אזה"ת פולג

ימי פעילות: א'-ה' ושבת החל מ-20:00 ועד אחרון הלקוחות, שישי החל מ-21:00

גילאים: 21+

עמוד פייסבוק: הנזל וגרטל

דנדי בר

בר שכונתי כשר שמתאים עצמו לכלל הבליינים. בתוך המקום תוכלו למצוא מאפייני שדרה שונים החל מעששיות, עמודי תאורה ואפילו גינה אותנטית במתחם הכניסה אשר מציעה נרגילות למעוניינים. האולם הרחב מתפרס על פני 270 מטרים ובו לא תוכלו לפספס את תקרת העץ המרשימה. הדנדי מציע תפריט אוכל מגוון וגאוות המקום היא על טהרת הסושי והקינוחים. בר גדול שנותן אווירה שמחה, כיף והנאה מובטחת.

כתובת: הבונים 24, אזה"ת פולג

ימי פעילות: א'-ה', מוצ"ש החל מ-21:00

גילאים: 20+

עמוד פייסבוק: דנדי בר

 לגנסקי

הבית הנצחי חגג לאחרונה חמש שנים. כשרוצים ללגום בירה טובה ולחלוק רכילות מקומית, מתקשרים לחבר'ה ואומרים להם שיתארגנו ללגנסקי. בר הופעות רוק ומוסיקה ישראלית בו תוכלו לשתות, לנשנש ועל הדרך ליהנות מערב ג'אמסשן-במה פתוחה לאוהבי המוסיקה, סטנדאפ או הופעה של נגני רוק, ג'ז ובלוז ישראלים.

כתובת: הרצל 31, נתניה

ימי פעילות: א'-ש' החל מ-21:00 עד אחרון הלקוחות

גילאים: 18+

עמוד פייסבוק: לגנסקי פאב

אורנוס

הסוד טמון באווירה. פאב אנגלי מסורתי המציע לאורחיו הרבים אווירה שאין באף מקום אחר, אוכל של פאבים אמתיים ומוזיקה מגוונת ואיכותית. הפאב הוותיק והמדליק פועל בהצלחה כבר מאז 1980 (!!!) ובכל ערב תמצאו בו את בני כל הגילאים, מ-18 ועד שישים, כולם נהנים משפע עצום של אלכוהול משובח. רוק'נרול, שירים ישראליים והופעות אקוסטיות אחת לחודש יהוו אחלה של רקע מענג לשיחה עם כוס ביד. כל המכלול הזה נותן חוויה מושלמת של נוחות בשילוב של פשטות במובן הטוב של המילה. קפצו לבקר.

כתובת: כיכר העצמאות 13, נתניה

ימי פעילות: א'-ש' החל מ-20:00

גילאים: 18 עד 120

עמוד פייסבוק: בר אורנוס 

שמרוק

פאב אירי אותנטי וגזעי. מקום ידידותי להפליא שבעליו גאים במסורת הכנסת האורחים שלו- קהל בוגר ואיכותי. המוניטין מבוסס על אווירה נינוחה, משפחתיות ותפריט איכותי. בקיץ תוכלו לצאת להפסקת סיגריה בפטיו המקושט ואילו בחורף תתחממו בפנים, ניתן גם לעלות במדרגות למעלה. הקהל המתוחכם ישמח למצוא כאן בני שיחה נבונים ומעניינים.

כתובת: אריה רגב 2 אזה"ת פולג

ימי פעילות: א'-ש' החל מ18:00

גילאים: 23+

עמוד פייסבוק: SHAMROCK IRISH PUB

מרפי'ס

פאב אירי, בית מקדש של שתיינים שקיים כבר ארבע שנים ונבחר לאחד מעשרת מקומות הבילוי היפים בארץ. בואו להתפנק על חוויה אירופאית בעיצוב קונספט עכשווי ע"פ מיטב המסורת האישית המסוגננת. בביקורכם שימו לב לעבודות העץ, הויטראז'ים, האביזרים והתמונות המעטרים את הקירות. המקום מכיל אולם מרכזי גדול ומרווח, מטופח וממוזג עם בר משקאות מרכזי מפואר, מרפסת דק עץ ומסכי פלזמה בהם ניתן לצפות במשחקי הספורט וקליפים של הופעות חיות.

חווית הבילוי מושלמת בזכות המטבח המגיש מאכלי דיינר אהובים, מוכרים ומנצחים לצד תבשילים ומנות ייחודיות וטעימות בהשראת המטבח האירי, מסלולי שתיה מיוחדים מידי שבוע ומבחר עצום של סוגי בירות שונות.

כתובת: גיבורי ישראל 17, מרכז יכין נתניה

ימי פעילות: א-ש', החל מ-20:00

גילאים: 23+ בנים, 22+ בנות

עמוד פייסבוק: Murphys Poleg

פלורנטין

פאב שנותן לכם את כל הסיבות שבעולם לשמוח אל תוך הלילה! המקום עוטף את אורחיו באווירה אינטימית ועיצוב חמים שעושה חשק לשקוע בנוחות באחת מפינות הישיבה ולהשתכר בכיף. אחת החוויות הנעימות של הפלורנטין הוא התפריט שלו המאפשר לכם מחוויה קולינרית משובחת באווירה של בר.

כתובת: הבונים 7, אזה"ת פולג נתניה

ימי פעילות: א'-ש', החל מ-21:00.

גילאים: 21+

עמוד פייסבוק: פאב פלורנטין

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן