מלחמת הכנופיות בנתניה: העבריין עומרי זוארץ חוסל

ראש כנופיית הפשע המקומית עומרי זוארץ חוסל מטווח אפס בליל חמישי ברכבו. ביום שישי התקיימה הלווייתו. הערכות: הנקמה בכנופיות המתחרות, בהן של יריבו ובן דודו, גל זוארץ, תגיע בקרוב. 

0
6577
עומרי זוארץ, תושב נתניה, דמות מוכרת למשטרה - עמד בראש כנופיה מקומית. תמונה מתוך הרשתות החברתיות
עומרי זוארץ. צילום עצמי מתוך הרשתות החברתיות

ראש כנופיית הפשע המקומית עומרי זוארץ חוסל מטווח אפס בליל חמישי ברכבו. ביום שישי התקיימה הלווייתו. הערכות: הנקמה בכנופיות המתחרות, בהן של יריבו ובן דודו, גל זוארץ, תגיע בקרוב. 

גל ניסיונות החיסול, פיצוצי הרכב לצורך אזהרות וירי שליווה את העיר נתניה במהלך החודשים האחרונים, עלה מדרגה. בליל חמישי חוסל מטווח אפס העבריין עומרי זוארץ. גופתו של עומרי נמצאה ברכבו בעיר, לאחר שנשמע צרור יריות.

עומרי זוארץ היה אחד מהיעדים המודיעינים של המשטרה, ולו ייחסה המשטרה את התואר המפוקפק ראש כנופיית פשע. הוא אף הוזהר, כמו עוד מספר יעדים מודיעיניים על-ידי המשטרה, כי יריביו מתכוונים לחסלו.

בצהרי יום שישי נקבר זוארץ בבית העלמין בשכונת ותיקים. חיסולו מטווח אפס של העבריין הבכיר, שככל הנראה הכיר את אלה שירו, לא הגיע בחלל ריק. לעומרי זוארץ סכסוך עם כנופייתו של בן דודו, גל זוארץ.

גורמים במשטרה אישרו, כי מספר עבריינים שהיו בסכסוך עם העבריין הבכיר טסו ביום חמישי לדובאי. דובאי, כידוע, היא אחת המדינות הבטוחות יותר לעבריינים. דווקא בגלל ששירותי הביטחון בה פועלים ביעילות והסיכוי לחיסולים הוא אפסי. בכל מקרה, הערכות הן כי עבריינים אלה ברחו מהחשש, כי משטרת ישראל תעצור אותם לחקירה. לחילופין, למעצר מניעתי.

במקביל, באותו יום חמישי, כמה שעות לפני החיסול, חגג בן הדוד, העבריין גל זוארץ, ברית לבנו. בברית עצמה השתתפו גם כמה עבריינים בכירים מכנופיות שונות מנתניה, חדרה והאזור.

במשטרה מעריכים, כי בעקבות חיסולו של עומרי זוארץ, זהו רק עניין של זמן עד שיגיעו חיסולי נקמה. האם סבב חיסולי הנקמה יחל לאחר השבעה או במהלך השלושים, לאף אחד אין תשובה.