הוסרו התנאים המגבילים – הרב שר חוזר

0
77
הרב שמעון שר
הרב שמעון שר. ארכיון נתניה און ליין

בהסכמת המשטרה יוסרו התנאים המגבילים, אשר הוטלו על הרב שמעון שר, יו"ר ועדת התכנון והבנייה, וסגן ראש העירייה בעבר. על פי ההסכמה שאליה הגיעו פרקליטו של הרב שר, עו"ד עמית חדד והמשטרה, תוסר הרחקתו של הרב שר ממשרדי עיריית נתניה. כמו כן הרב שר יוכל לחזור לתפקידו כיו"ר ועדת התכנון והבנייה בעוד כחמישה שבועות. במהלך תקופה זו יהיה רשאי הרב שר להשתתף בישיבות הוועדה לתכנון ובנייה במעמד של משקיף.

הרב שר נעצר בחודש ספטמבר שנה שעברה במסגרת פרשה 255, אשר בשיתוף להב 433, חקירות מס הכנסה ברשות המיסים עסקה בחשד, לכאורה, לביצוע שורת עבירות שוחד, מרמה, הלבנת הון ומס על ידי מספר מעורבים בהקשר לתחום הנדל"ן בנתניה.

עם שחרורו של הרב שר, נאסרה עליו הכניסה למשרדי עיריית נתניה והחברה הכלכלית נתניה וכן נאסרה עליו הכניסה לישיבות הוועדה לתכנון ולבנייה שבראשה הוא עומד. התנאים המגבילים הוארכו שוב ושוב. בחודש פברואר השנה הוארכו התנאים המגבילים פעם נוספת, זאת למרות שתנאי ההרחקה הסתיימו מספר שבועות קודם לכן.

המשטרה הגדירה את הזמן שחלף כתקלה והגישה את הבקשה, בעקבות התפתחויות משמעותיות ביותר בחקירה וכן בחומר חקירה חדש שנוסף, לטענתה, בו התעורר החשד לכאורה לקבלת תרומות למוסדות צאנז בתמורה לקידום אינטרסים לכאורה של אותם התורמים בתחום הנדל"ן.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן