בקשה נוספת להארכת תנאי הרחקת הרב שר מעיריית נתניה

0
131
הרב שמעון שר
הרב שמעון שר. ארכיון נתניה און ליין

 

משטרת ישראל, באמצעות היחידה הארצית לחקירות הונאה, הגישה בשבוע שעבר לבית המשפט בקשה להאריך את תנאי הרחקתו של חבר המועצה, הרב שמעון שר, ממשרדי עיריית נתניה, מחל"ת וכן להמשיך במגבלות שהוטלו על הרב שר, ביניהן, איסור יצירת קשר עם חברי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה. החקירה בעניינו של הרב שר עוסקת בחשדות לכאורה, כי קידם אינטרסים כלכליים של גורמים שונים, בתמורה לטובות הנאה לקהילה אותה הוא מייצג.

חבר המועצה, הרב שמעון שר, לשעבר סגן ראש עיריית נתניה, נעצר בחודש ספטמבר האחרון יחד עם גורמים שונים, בהם ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר, עורכי דין וקבלנים, במסגרת חקירה סמויה שהפכה לגלויה בגין חשדות כאורה למעורבות בעבירות הקשורות לקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים וכן מעורבות בעבירות על חוק איסור הלבנת הון. חקירה בה כל החשודים הכחישו מעורבותם. לאחר ששוחרר, הורחק הרב שר ממשרדי עיריית נתניה ונאסר עליו ליצור קשר עם חברי הוועדה לתכנון ובנייה. תנאי ההרחקה הוארכו פעמיים ונקבעו עד לראשון למאי.

לטענת המשטרה, הארכת תנאי הרחקתו של הרב שר בפעם השלישית, לא תפגע בפרנסתו, כיוון שהוא עושה עבודה זו בהתנדבות: "המשיב רואה עצמו נציג קהילת צאנז, כך לדבריו ואף כדברי בא כוחו בדיון האחרון. אלא מאי, המשיב שם את כל כובד משקלו לטובת קהילה זו באופן שהיטה את החלטותיו כיו"ר ועדת התו"ב למען מי ש"תרם" לקהילה זו (תמורת קידום ענייניו של המשיב) וככל שהיה בכוחו להשפיע בכל הליך שהוא בעירייה, הרי שהצבעותיו והחלטותיו יונעו מאותו מקום נגוע באינטרסים זרים ופליליים".

בדיון הקודם על תנאי הרחקתו, מסר פרקליטו עו"ד עמית חדד, כי למשטרה אין סיבה לחדש את ההרחקה: "מדובר באדם שהחשד לגביו הוא לא חשד לקבלת טובות הנאה לכיס, אלא חשד לקבלת טובות הנאה לקהילה. מנסים לצייר זכות בין הקהילה לבינו עד כדי כך שזה מקים עבירה פלילית". עוד טען עו"ד חדד, כי "המשטרה בעניינו של הרב שר, יותר מאשר המעורבים האחרים, נקטה בעמדה קיצונית מדי".

כתבות נוספות העשויות לעניין את הקוראים:

חודשה הרחקתו של הרב שמעון שר מעיריית נתניה

אישום: רימו חברות באירופה במיליוני שקלים

חגיגה צהובה: מכבי נתניה חוזרת לליגת העל

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן