"בימות פיס": הופעה של אתניקס סחפה את תושבי פרדסיה

במסגרת אירועי התרבות של מפעל הפיס חוזר פרויקט "בימות פיס"; במסגרתו התקיימה בפרדסיה מופע של להקמת אתניקס; הפרויקט מאפשר ליהנות ממופעים חינם או במחיר סמלי

0
1588
להקת אתניקס במסגרת "בימות פיס" בפרדסיה. צילום משה גיא

פרויקט "בימות פיס" של מפעל הפיס חוזר. במסגרת זו הגיע פרויקט "בימות פיס" למועצה המקומית פרדסיה בהופעה סוחפת של "אתניקס".

ראש מועצת פרדסיה, טל גורקי, בירך את התושבים שהגיעו לצפות בהופעתם של "אתניקס" שהתקיימה במועצה. ההופעה נערכה, כאמור, במסגרת אירועי בימות פיס במסגרתו מתקיימות הופעות ברחבי הארץ

"בימות פיס" הוא פרויקט התרבות הגדול של מפעל הפיס. הפרויקט מאפשר, זו השנה ה-11, לתושבי הרשויות המקומיות, בדגש על ערי הפריפריה, ליהנות מהופעות חיות של מיטב האמנים הישראלים כל זאת בחינם או במחיר סמלי בלבד.

מטרת הפרויקט הינה להעשיר את ההיצע התרבותי על כל גווניו לתושבי הרשויות המקומיות במחיר שווה לכל כיס. כמו כן לאפשר למגוון רחב ביותר של אמנים ישראלים להופיע בפני קהל רחב ברחבי הארץ ולסייע לאמנים בתקופה מורכבת זאת.

במסגרת הפרויקט, במהלך השנה הקרובה, יעניק מפעל הפיס למאות רשויות ברחבי הארץ, הזדמנות ליהנות ממופעי תרבות מבוקשים. תוך בחירת סוג המופע, מתוך היצע נרחב של עשרות אמנים מהשורה הראשונה. כולל אמנים אהובים מהחברה הדתית והערבית.

מנכ"ל מפעל הפיס, בני דרייפוס, מסר. מופעי 'בימות פיס' של מפעל הפיס מוצעים לקהל הרחב בכלל הרשויות בכל הארץ. במטרה להנגיש מופעי תרבות לאזרחי ישראל. שיוכלו ליהנות מבילוי תרבותי ואיכותי בחינם או במחיר סמלי בלבד".

"בפרויקט משתתפים אמנים מכל הסגנונות והקשת התרבותית. על מנת ליצור חווית תרבות מלאה ושלמה לקהל הרחב ובמקביל לסייע למגוון רחב של אמנים".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן