אלפים חגגו בנתניה בפסטיבל הזמר העברי – פסטיווקאלי 2021

פסטיבל הזמר העברי, בו הופיעו בין השאר שלום חנוך, יהורם גאון, בניה ברבי לצד אמנים תושבי נתניה, משך אלפים - לאירועים הפתוחים וכן המכורטסים.

0
560
שלום חנוך - סוכות בנתניה - פסטיווקלי 2021. פסטיבל הזמר העברי בנתניה
שלום חנוך. צילום יח"צ אורית פניני

פסטיבל הזמר העברי, בו הופיעו בין השאר שלום חנוך, יהורם גאון, בניה ברבי לצד אמנים תושבי נתניה, משך אלפים – לאירועים הפתוחים וכן המכורטסים.

על-פי כל כללי התו הירוק אירוע הענק שהפך למסורת, פסטיבל הזמר העברי (פסטיווקאלי 2021), חזר ובגדול. ואכן, אלפים מתושבי נתניה ואורחיה ניצלו את חול המועד סוכות כדי ליהנות משפע של הופעות ומופעים.

הרעיון להפקת פסטיבל זמר עברי שנתי, בנתניה, הגתה ויזמה ראש העיר, מרים פיירברג-איכר. הפסטיבל מתקיים, באופן מסורתי, בשכונת עיר ימים, שרחובותיה נקראים על שם אמני ישראל לדורותיהם.

הפסטיבל, אשר כולל הפקות מקור ומופעים לכל המשפחה, מארח – מדי שנה – את אמני הזמר העברי. בנוסף, הקהל אשר הגיע לפסטיבל נהנה ממגוון סגנונות מוזיקליים, וכן משילוב מרתק של כלי הקשה.

גם השנה הוטלה מלאכת ההפקה על עמותת היכל התרבות העירוני, בניהולו של המנכ"ל בני אפרים ואנשי צוותו. הניהול האמנותי הוטל, כמיטב המסורת בעיר, על אילן גלבוע.

בהתאם להנחיות התו הירוק התקיימו האירועים והמופעים השונים בכפוף למגבלות. גם השנה הושם דגש על מגוון רחב של סגנונות מוזיקליים – כאשר חלק מהמופעים היו מכורטסים (ובמחיר מסובסד לתושבי נתניה) וחלק פתוחים לקהל במקומות ציבוריים תחת כיפת השמיים.

רשימת האמנים שלקחה חלק השנה כללה, בין השאר, את בניה ברבי, יהורם גאון, שלום חנוך ועוד. שלום חנוך שילב במופעו שירים חדשים שכתב בשנים האחרונות ויצאו באלבומו האחרון. דגש רב הושם על שילובם של אמנים, הרכבי כלי הקשה, כדוגמת ההרכב הבינלאומי של טראמולו, וכן מקהלות הפועלות ומזוהות עם העיר נתניה.

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק התרבות, אהרון אורגד, הביע שביעות רצון רבה על היקף הקהל שבחר לבקר בפסטיבל, וכן על ההפקה המקצועית. "ברצוני לומר תודה לכל אחד ואחת שנטלו חלק בהפקה המוקפדת כל-כך. אנשי היכל התרבות בראשות בני אפרים עשו עבודה מדהימה".

בחלק מהמופעים הגיעה ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, שטיילה בין ההמונים ושיבחה, אף היא, את כלל מחלקות העירייה שלקחו חלק בהפקה. במופע של יהורם גאון אף שרה יחד עם הקהל את שיריו.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן