אליפות ישראל בשחיה: נתניה בפנים

0
117
סימון דוידסון. צילום נתניה און ליין-ksn

אליפות הארץ בשחייה הגיעה לסיומה במוצאי שבת, לאחר חמישה ימים גדושים ברגעים מדהימים של שחייני דולפין נתניה. כאמור, התחרות של הנוער והבוגרים שהתחילה ביום שלישי וננעלה אתמול, הציבה את נתניה היטב על המפה לאחר תוצאות מרשימות של שחייני דולפין נתניה הן כיחידים והן כקבוצות.

מבין ההישגים הרבים של שחייני בית הספר לשחייה, ניתן למנות את הבולטים שבהם כי בהחלט קשה למנות את כולם. קבוצת הנשים הבוגרות (כללי) הגיעה למקום הראשון והמכובד. הגברים באותה קטגוריה הגיעו למקום השני. שחייני הבוגרים של דולפין נתניה הגיעו בכללי למקום שני, תוצאה מרשימה בהחלט. שחייני הנוער גם הם לא אכזבו והגיעו למקום השלישי.

השחיינית הצעירה, זוהר שיקלר, רשמה פספוס אדיר אחרי שניצחה בגמר 50 חופשי עם זמן 25:30, תוצאה הרחוקה שתי מאיות בלבד מהקריטריון האולימפי. במשחה הגברים המקביל היה זה זיו קלונטרוב שניצח עם תוצאה מצוינת 22:38 שניות בלבד.

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין , נודע, כי באיגוד השחייה היו מרוצים מהתחרות השנה, שננעלה עם לא פחות מעשרה שיאים ישראלים חדשים, ולא מעט שיאים על פי קבוצות גיל ושיאים בינלאומיים. סימון דוידסון הבעלים של בית הספר "דולפין" מסר לנתניה און ליין – נתניה און ליין, בהתרגשות: "אני גאה בשחיינים ובמאמנים שלנו כאחד, תחושת גאווה ענקית וסיפוק אדיר, הזכיות מגיעות לכל אחד ואחת מהם ולכולם בכלל".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן