אישום: גידל 16 קילוגרם צמחי קנביס בדירתו

0
108

למעלה מ-16 ק"ג סמים נמצאו בביתו של תושב נתניה, שגידל סמים במעבדה; פרקליטיו, עורכי הדין ג'קי סגרון ומירון רוזנטל, הצליחו לשחררו למעצר בית

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד תושב נתניה (35) בגין גידול, יצור והכנת סמים מסוכנים, שימוש והחזקת סמים שלא לצריכה עצמית וכן החזקת כלים להכנת סם שלא לצריכה עצמית.

מכתב האישום עולה, כי במהלך שלושת החודשים האחרונים גידל הנאשם בבית 12 שתילים קנבוס במשקל של כ-16 ק"ג. במעבדת הסמים נמצאו חמישה גופי תאורה, שלוש נורות פלורסנט, שעוני עצר לחשמל, כבלים שונים, מדי טמפרטורה, מאוורר, מיכלים, בקבוקים ואריזות של חומרי דישון שונים וכן חומר מבודד. בנוסף נמצא בארון הבגדים שלו סם מסוג קנבוס במשקל של למעלה מ-22 גרם.

בשיתוף פעולה בין עורכי הדין ג'קי סגרון ומירון רוזנטל, הצליחו השניים לשכנע את בית המשפט לשחרר את הנאשם כבר ביום בו הוגש כתב האישום.

עו"ד סגרון טען בבית המשפט, כי מדובר בנאשם שההסטוריה הפלילית שלו רחוקה ללא הסתבכות נוספת. עוד טען, כי הנאשם שיתף פעולה ולקח אחריות על מעשיו. עו"ד סגרון ציין את מצבו הבריאותי הלקוי של הנאשם ועל הקשר בין מחלתו ובין צריכת הקנביס. עו"ד רוזנטל חזר והדגיש את מצבו הבריאותי הרע וכי לא מדובר בגידול של מעבדת הידרו.

שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה, מרב גרינברג, נענתה לבקשת פרקליטיו של הנאשם ושחררה אותו למעצר בית מלא בבית אביו, בפיקוח אזיק אלקטרוני. נתניה און ליין – ksn ימשיך לעקוב.

מייצג: עו"ד ג'קי סגרון
מייצג: עו"ד ג'קי סגרון
מייצג: עו"ד מירון רוזנטל
מייצג: עו"ד מירון רוזנטל

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן