איציק גניש מונה לדובר מכבי נתניה

0
189

איציק גניש הדובר החדש ישן של מכבי נתניה הוא, ללא ספק, תופעה מיוחדת בנוף הכדורגל.

מי שהיה עיתונאי ספורט בכיר ומוערך עד לפני שמונה שנים, שינה כיוון ועבר לצד השני של הבמה.

בשמונה השנים האחרונות משמש איציק גניש בתפקידי מפתח במכבי נתניה, ולפני כשבועיים מונה כדובר המועדון – זאת לצד המשך עיסוקו כמנהל מחלקת הנוער.

בראיון לנתניה און ליין מסכם איציק גניש שמונה שנות עשייה וגם עונה על שאלות קשות, המטרידות את פרשני הספורט.

ברכות על התפקיד החדש ישן כדובר הקבוצה איך ההרגשה לחזור למקום מוכר?
"הרגשה טובה בסך הכול. חשוב לי להדגיש, שבכל הקשור לנושא התקשורת, עמית קליימן שביצע התפקיד בצורה נהדרת ועוד בהתנדבות בעונה הקודמת. עכשיו, עם החזרה לליגת העל, עמית ימשיך יחד איתי במערך ההסברה של הקבוצה וגם רועי דניאל יהיה איתנו בצוות – בנוסף לשאר תפקידיו".

איך אתה מסכם את התקופה שלך כיושב ראש מחלקת הנוער של האגודה?
"הגעתי למכבי נתניה יחד עם בני לם, בתקופה בה דניאל יאמר קנה את הקבוצה. המחלקה לא הייתה במצב הכי טוב. עשינו חריש עמוק במחלקה והצלחנו, כמובן, לייצר כמות נכבדת של שחקנים לקבוצה הבוגרת דוגמת אוראל דגני, עומרי בן הרוש, חן עזרא, אלמוג כהן, דלה ימפולסקי ועוד. מעבר לזה, אנחנו רואים היום מחלקת נוער בריאה מאוד, עם שחקנים ברמה גבוהה. לראייה, בסוף שבוע האחרון שלושה משחקני הנוער שלנו היו בנבחרת שרשמה הישג גדול בהעפלה לאליפות אירופה".

ניתן לומר, שגם בעלי הקבוצה בשנה האחרונה שמים דגש רב על מחלקות הנוער. עד כמה זה מורגש?
"כל מי שמנווט את אגודת מכבי נתניה משקיע בנוער הרבה מאוד כסף, כי זהו סוד ההצלחה של האגודה. הבאתו של מאמן בקנה מידה של תומר קשטן למחלקת הנוער, אינה עניין של מה בכך, ומצביעה על מידת החשיבות שרואה הנהלת מכבי נתניה בנוער".

בקבוצת הנוער ישנם שחקנים עם פוטנציאל רב, ובעל זאת השתלבותם בקבוצה הבוגרת מוגבלת. האם במחלקת הנוער מרוצים מקצב ההשתלבות?
"זאת שאלה, שעליה צריך לענות מאמן מכבי נתניה יוסי מזרחי. השנה עולים לבוגרים אביב אברהם ודין גל, שכבר קיבלו דקות משחק. זה מאוד מחמם את הלב לראות אותם משתלבים כמו עומר צלישר, ירין חסן, ויקי כחלון, לירן שריקי ואיתי מנצור. הצטרפותו של קובי בלדב למחלקת הנוער תשמש בוסט נוסף".

בעקבות החתימה על ההסכם בין מכבי נתניה לטוברוק, האם מחלקת הנוער תושפע מכך?
"ראשית, יש סוג של שקט תעשייתי בין המועדונים. העובדה ששחקנים מטוברוק, שחקנים הגדלים בנתניה, יגיעו לשחק בקבוצה הבוגרת, מהווים חלק מיעדי האגודה. כמו כן, נושא העברות שחקנים בין המועדונים יעשו בצורה נאותה – דבר שלא היה בעבר".

בחזרה לבוגרים. נדמה, שלא הכל הולך חלק בניסיון להחתים שחקנים. מדוע?
"בעלי הקבוצה, יחד עם מוטל'ה שפיגלר וגיל לב, עובדים בצורה שקטה ומנסים לבנות את הסגל הכי טוב שאפשר לעונה הבאה. לא כל מה שמתפרסם בתקשורת באמת קורה מאחורי הקלעים. הגישה היא בחשיבה נכונה ומושכלת ובעיקר שקטה. המטרה היא בניית קבוצה שתייצג את מכבי נתניה בצורה הטובה ביותר בליגת העל – עם ראייה עתידית".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן