אות הפעיל המחוזי המצטיין לתלמיד י"א מכפר יונה

מרטין אלבצ'או, תלמיד כיתה י"א בתיכון איש שלום בכפר יונה, זכה באות הפעיל המחוזי המצטיין לשנת תשפ"ב; מרטין פעיל בתחומי מעורבות חברתית במסגרות החינוך השונות

0
408
מרטין אלבצ'או בטקס קבלת אות הפעיל המחוזי המצטיין

בטקס שנערך בעיר כפר סבא הוענק אות הפעיל המחוזי המצטיין למרטין אלבצ'או מכפר יונה. מרטין בן ה-17 נבחר מבין מועמדים רבים מכפר יונה.

מינהל חברה ונוער במשרד החינוך (מחוז מרכז) הודיע למרטין על הזכייה. זאת הודות לפעילותו הענפה והמשמעותית בתחומי המעורבות החברתית, במסגרות החינוך הפורמאליות והבלתי פורמאליות.

מרטין חבר במחלקת הנוער העירונית. כן במועצות התלמידים והנוער הבית ספרית, העירונית, המחוזית, ואף הארצית.

במישור הארצי, הוא מכהן כיו"ר הוועדה האתית-משפטית של מועצת התלמידים והנוער מחוז מרכז (המורכבת מ-56 רשויות מקומיות). הוועדה משמשת כוועדת ערר עליונה של המחוז.

מרטין סיפר על מעורבותו. "אני פועל מתוך אמונה שבתור בני ובנות נוער, יש לנו כוח עצום להשפיע על שגרת חיינו, ולשפר את החיים שלנו ושל חברינו. במקום להתלונן, אנחנו צריכים להסיר את הכפפה ולא לחכות לאחרים. 'היה השינוי שאתה רוצה לראות בעולם'. חשוב לי להיות מעורב ומשפיע בקהילה שלי, ולוודא שלא אף אחד ואחת לא יישארו בשוליים".

את התעודה העניקו למרטין, רפי סער, ראש עיריית כפר סבא, ויקי ניצן, מנהלת חברה ונוער במחוז המרכז, אורלי מרון, המפקחת הרשותית. כמו כן ששי מגידו, מנכ"ל העירייה, ובתיה כהן, מנהלת המרכז הקהילתי.

בעירייה כפר יונה בירכו על ההישג. "מרטין יקר, אנו שמחים על כך שפעילותך מעוררת ההשראה קיבלה הכרה גם מטעם משרד החינוך. בנתינה, בערכיות ובמנהיגות שלך, אתה מהווה מודל לחיקוי עבור התלמידות והתלמידים בכפר יונה. כולנו גאים בך ומודים לך על הכבוד שאתה מביא לעירנו".

הוועדה שבחרה במרטין כללה את נטע בן סימון, מנהלת מחלקת הנוער, מיכל גרף, מנהלת אגף חינוך, בתיה כהן, מנהלת המרכז הקהילתי, ואורלי מרון, המפקחת הרשותית מטעם משרד החינוך.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן