אבי סלמה – סירב להצעה למנותו לסגן ראש העירייה

כשבוע לאחר שהוצע לו תפקיד סגן ראש העירייה, במקום חברת המועצה טלי מולנר, החליט סלמה לסרב לתפקיד; לדבריו לא יוכל למלא את התפקיד מספר חודשים עד למערכת הבחירות

0
1017
בתמונה, חבר מועצת העיר נתניה אבי סלמה
חבר מועצת העיר נתניה, אבי סלמה. צילום מתוך דף הפייסבוק של אבי סלמה

חבר מועצת העיר, אבי סלמה, הודיע לראש העירייה, כי לא יקבל את הצעתה להיות סגן ראש העירייה. זאת במקומה של חברת המועצה, טלי מולנר, אשר פוטרה מתפקיד זה.

כזכור ביום שישי שעבר, זמן קצר לפני כניסת השבת, הודיעה ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, על פיטוריה של מולנר מתפקיד סגנית ראש העירייה. בפוסט שפרסמה הודיעה ראש העירייה, כי לתפקיד זה ימונה אבי סלמה. זאת בנוסף לתפקידיו כממונה על הכספים ויו"ר חל"ת.

בצאת השבת פרסם סלמה פוסט בו הודה לראש העירייה על האמון בו. סלמה הודיע, כי ישקול את המשך דרכו.

ביום חמישי השבוע הודיע סלמה, כי לא יקבל את תפקיד סגן ראש העירייה. בפוסט שפרסם כתב סלמה את הסיבות לסירובו. "כפי שהסברתי לראש העיר בפגישתנו, לא אוכל לקבל על עצמי תפקיד כה חשוב ומשמעותי ולמלא אותו למשך תקופה קצרה של מספר חודשים, עד מערכת הבחירות הקרובה".

"מדובר בתפקיד מרכזי, עם סמכויות רבות. כדי למלאו בצורה אופטימלית, עבור תושבי העיר, נדרש פרק זמן ארוך בהרבה. לא ניתן לעצב מדיניות מגובשת וסדוקה בתלומי הפעילות הרלוונטיים ולהוציאה לפועל בזמן כל כך קצר".

סלמה הודה לראש העירייה והודיע, שימשיך למלא את תפקידיו במועצת העיר. "אפעל ללא הרף לפיתוח העיר האהובה שלנו ולרווחת התושבים".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן