פסטיבל צלילים במדבר אונליין: תזמורת נתניה תציג שתי בכורות

תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית תציג בחג חנוכה שני קונצרטים במתכונת און ליין מיוחדת, זאת במסגרת פסטיבל "צלילים במדבר"; נגן הקומנג'ה הבינלאומי, מארק אליהו, ינגן יחד עם התזמורת.

0
774
תזמורת נתניה הקאמרית קיבוצית 2020. צילום כפיר בולטין
תזמורת נתניה. צילום כפיר בולטין

תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית תציג בחג חנוכה שני קונצרטים במתכונת און ליין מיוחדת, זאת במסגרת פסטיבל "צלילים במדבר"; נגן הקומנג'ה הבינלאומי, מארק אליהו, ינגן יחד עם התזמורת.

הקונצרט הראשון "בכורות ישראליות" יוקדש לשני עולמות שונים של מוזיקה תזמורתית. בחלקו הראשון ינוגנו שלוש יצירות חדשות, פרי עטם של מלחינים ישראלים.

היצירות שינוגנו הן: "ים קודר" –  של המלחין ברק ארבל, "אפוקליפסה" של עידו שירום, המתייחסת לתקופה הקשה בה מצוי העולם כעת, ויצירתו של המלחין שלמה עומר, קונצרטו לחצוצרה צ'לו וכלי קשת.

מארק אליהו, נגן קומנג'ה בינלאומי, יופיע יחד עם תזמורת נתניה הקאמרית במסגרת פסטיבל צלילי מדבר אונליין
נגן הקומנג'ה הבינלאומי מארק אליהו. צילום יח"צ

בחלקו השני תציין התזמורת את יום הולדתו ה- 250 של המלחין לודוויג ואן בטהובן בנגינת הקונצ'רטו הרביעי לפסנתר בהשתתפות הפסנתרן אסף קליינמן, אחד הפסנתרנים הישראליים הבולטים כיום בהצלחתו בארץ ובעולם. סולני התזמורת גיא שריג- חצוצרה וקונסטנטין סוקולוב- צ'לו יובילו את היצירות.

הקונצרט השני "מנדולינה וקמנג'ה" יתקיים בשיתוף אמן הקמנג׳ה הבינלאומי מארק אליהו. קונצרט מיוחד בסגנון מוזיקת עולם שכולו יצירה ישראלית.

בקונצרט ישולבו יצירות מקוריות בסגנונות של מוזיקה מארצות האסלאם של אסיה התיכונה המתמזגים לתוך העולם הקסום של תרבות המזרח, עם לחנים מקוריים של מארק אליהו ועיבודים של מלחין הבית יבגני לויטאס.

שני הקונצרטים יתקיימו ביום ד' – 16/12/20 בניצוחו של שמואל אלבז, אשר יופיע בקונצרט "מנדולינה וקמנג'ה" – גם כסולן מנדולינה. הקונצרט הראשון ישודר בשעה 17:30 והשני ב- 20:30.

לאתר פסטיבל צלילים במדבר וצפייה במופעים: קישור

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן