חשד: התעללו בבתם התינוקת וגרמו לה לחבלה חמורה

שיפור חל במצבה של התינוקת שאושפזה במצב קשה כשהיא חבולה בכל גופה; ההורים תושבת באר שבע ותושב נתניה נעצרו בחשד למעורבות בהתעללות בבתם; מעצרה של האם הוארך, האב שוחרר למעצר בית.

0
346
פגיית לניאדו, תינוק עם בקבוק
צילום אילוסטרציה fotolia

שיפור חל במצבה של התינוקת שאושפזה במצב קשה כשהיא חבולה בכל גופה; ההורים מכחישים; מעצר האם (ב"ש) הוארך, האב (נתניה) שוחרר למעצר בית

מקרה נוסף של התעללות בחסר ישע: ביום שני האחרון הובאה תינוקת בת תשעה חודשים לבית חולים סורוקה בבאר שבע עם חבלות בכל חלקי גופה. התינוקת אושפזה במצב קשה כשהיא מורדמת ומונשמת.

לאחר בדיקות וצילומים שנעשו לתינוקת דיווח בית החולים למשטרה חשד, ממנו עולה, כי לפעוטה נגרמו חבלות כתוצאה, לכאורה, מהתעללות.

הורי הילדה, תושבת באר שבע בת 18 ותושב נתניה בן 20 נחקרו והכחישו, כי התעללו בבתם. בחקירתם הכחישו ההורים את החשדות המיוחסים להם. לאחר חקירתם נעצרו.

פרקליטתו של האב, עו"ד טלי גוטליב, מסרה, כי "מרשי מעולם לא פגע בקטינה. הוא גרוש מאמה ואינו מתגורר עם הקטינה".

"בחודש האחרון גרושתו ניתקה איתו כל קשר וכל ניסיונותיו ליצור עמה קשר עלו בתוהו. בן זוגה של גרושתו הוא החשוד באלימות ובפגיעה בקטינה. בריחתו מהמשטרה מדברת בעד עצמה".

"סבתה של הקטינה מצד האמא פנתה מספר פעמים לתחנת המשטרה בתלונות על בן הזוג הנעלם ומשטרת ישראל, כמה לא מפתיע, לא עשתה דבר".

מהמשטרה נמסר, כי "משטרת ישראל עצרה שני הורים חשודים בהתעללות וגרימת חבלה חמורה בקטינה חסרת ישע. במשטרת ישראל נפתחה חקירה בעקבות דיווח בית החולים סורוקה אמש אודות חשד להתעללות וגרימת חבלה בתינוקת כבת 9 חודשים. הלילה, בתום פעולות חקירה ראשוניות, נעצרו שני הורי התינוקת, האם בת ה 18 (ב"ש) והאב כבן ה 20 (נתניה)".

בית המשפט שחרר את האב למעצר בית בן עשרה ימים. פרקליטתו מסרה למערכת "נתניה און ליין", כי השופט קיבל את עמדתם, שאין ראיות והורה על שחרורו בתנאי מעצר בית.

נודע, כי המשטרה שוקלת לערער על שחרור החשוד ואכן המשטרה הגישה בקשה לעיכוב שחרורו של האב. בית המשפט נענה לבקשה ושחרורו של האב הושהה עד שישי.

מעצרה של האם הוארך עד לתאריך ה-14.14.2020. עוד נודע, כי בן זוגה של האם בתקופה האחרונה נעצר ויובא ביום שישי להארכת מעצרו.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן