שוש זיסמן, האמא של האנשים המיוחדים מכפר עידוד, פרשה לגמלאות

0
409
שוש זיסמן - כפר עידוד
שוש זיסמן יחד עם אלי דלל

ביום שני נערך במתנ"ס רמת-פולג עיר ימים אירוע פרידה ממנכ"לית "כפר עידוד" ב-15 השנים האחרונות שוש זיסמן. זיסמן, המלווה את המקום כעובדת סוציאלית זה 25 שנים, פרשה לגמלאות וקשה היה להסתיר את התרגשותה מחד ואת אהבתם של דיירי כפר עידוד אליה.

האולם היה מלא מפה לפה כדי להוקיר את פועלה הרב והמבורך של זיסמן. עבור שוש זיסמן, "כפר עידוד" הוא מפעל חיים: הרבה בזכותה, מונה הכפר כ-140 דיירים בוגרים בקשת גילים רחבה. הבתים בו מטופחים, השטחים ירוקים, ומעל הכל – חיי הדיירים מלאים ומגוונים.

דיירי הכפר מוקפים בחממה ובצוות אנושי, אוהב, מסור ומקצועי, הקשוב לצרכיהם הפיזיים והנפשיים.

"כפר עידוד", הפועל תחת הסיסמה "בית מיוחד לאנשים מיוחדים", מעניק כלים לאנשים שבו, כך שיוכלו לממש את הפוטנציאל שלהם ככל שניתן, ומכווין אותם כך שישתלבו בצורה הטובה ביותר בחברה, לרבות יציאה לעבודה.

בכפר פועלת מכבסה, שבה עובדים הדיירים והיא משרתת נאמנה את תושבי נתניה. עוד אפשר למצוא בכפר משתלה יפהפייה, הפתוחה לקהל הרחב, ומשמשת כלי טיפולי שיקומי לדיירים.

באירוע הפרידה השבוע העניק אלי דלל, סגן ומ"מ ראש העירייה, תעודת הוקרה לזיסמן ואמר: "ברצוני להודות לך בשם עיריית נתניה, תושבי העיר ובשמי. אנו גאים ב'כפר עידוד' ובך. הפכת את הכפר לסמל של קבלת האחר וניהלת אותו במסירות, בנאמנות ובאהבה גדולה. דאגת לרווחת הדיירים, לשילובם בחברה, נלחמת על זכויותיהם ועל קבלתם כשווים והשקעת את כל כולך עבורם. אני מאחל לך שכל הטוב שנתת יחזור אלייך".

את שוש זיסמן תחליף שני אחדות, לשעבר מנהלת מסגרת "בית אקשטיין" שבקיבוץ עין שמר.

כתבות נוספות העשויות לעניין את קוראי נתניה אונליין: 

כרית האצבע של בן 10 נקטעה בבית ספר בנתניה

מס הכנסה פשט על 103 עסקים באזור נתניה

מורים ללא גבולות בנתניה: משנים את המציאות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן