רגע לפני בית"ר: בנתניה מקווים לעידן חדש

0
83
שמחת הניצחון. צילום ניר אנשר לנתניה און ליין - ksn

עידן שריקי, חלוצה של מכבי נתניה, מקווה ומאמין, שהשער שכבש ברגע האחרון שהוביל לניצחון על סכנין, יחזיר את הצבע ללחיים של נתניה – גם היום (חמישי) מול בית"ר ירושלים במעוזה, באצטדיון טדי.

 התפרצות השמחה של שחקני מכבי נתניה ושל הצוות המקצועי בדקה ה-96 של משחק הניצחון הדרמטי מול סכנין, סימלה יותר מכול את מה שעבר על המועדון מתחילת השנה. הניצחון על סכנין הוציא את נתניה ממעמקי המקום האחרון. במישור האישי מיותר לציין, כי עבור כובש השער, עידן שריקי, זו עשויה להיות תחילתה של תקופה חדשה ומוצלחת. בראיון לנתניה און ליין – ksn, קצת אחרי ששמחת הניצחון ותחושת השחרור החלו להתפוגג והוחלפו באימונים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, שוחחנו עם שריקי.

 לקחת את הבעיטה המכריעה וידעת טוב מאוד למה. איך ההרגשה?

"ההרגשה נהדרת. הרבה זמן לא חוויתי הרגשה כזאת. אני יכול לומר, שזהו אחד הרגעים הכי מרגשים שהיו לי עד עכשיו במשחק כדורגל. ישנם רגעים, שעמוק בפנים אתה יודע, אתה מרגיש, שהמהלך הבא שלך, עשוי לשנות את התמונה. מה עוד, שמבחינה אישית, נולדה לי בת לפני חודשיים. כל התקופה האחרונה, התקשיתי לחגוג כמו שצריך את לידתה. הניצחון הזה מוקדש לקטנטונת שלי".

 כולם רצו לבעוט, אבל לא נתת לאף אחד לגשת. עד כמה היית בטוח בעצמך?

"ראה, מתחילת העונה לא יצא לי לשחק הרבה מדי. מכאן, כשאני מוכנס למשחק, אני תמיד בשיא המוטיבציה ואני עושה הכל כדי לסייע לקבוצה. אכן, התעקשתי במיוחד לבעוט את הכדור הזה. אפילו, צעקתי על שחקנים. במקרה אחר היו כועסים, אבל זה היה לי בבטן. ידעתי למה אני מתעקש ואני שמח שהשחקנים הבינו ונתנו לי לבצע את הבעיטה".

 מה עושה גול כזה לקבוצה המצויה בלחץ רב לאור מצבה העגום ומיקומה בליגת העל?

" קודם כל, ניצחון מסוג זה מעניק שקט למערכת כולה. שנית, הניצחון מעניק ומוסיף רבות לביטחון הקבוצתי. צריך להבין: גם בהפסדים לא היינו כל-כך גרועים. במקרים רבים מדי סבלנו מהרבה חוסר מזל ומטעויות שאותן אנו מתקנים באימונים".

 כשהובקע שער השוויון שבע דקות לסיום, כשחלק מהקהל המקומי החל לעזוב את היציע, האם חלף בראשכם התסריט ששוב פעם זה קורה לכם?

"ברור שעוברת המחשבה בראש: הינה, עוד פעם זה קורה לנו, אבל לא איבדנו את העשתונות. תקפנו עד שהגיעה בעיטת העונשין, שלשמחתי הביאה לנו את הניצחון".

 בעטת כדור חכם מתחת לרגלי השחקנים בחומה. עד כמה זה היה מתוכנן?

"ראיתי שיש פרצה בחומה בין השחקנים. חשבתי, בהתחלה, לבעוט מעליהם כדור לפינה – אבל המרחק היה קרוב מידי. ידעתי שזה המהלך האחרון של המשחק, אז החלטתי לבעוט כדור שטוח ומדויק ככול שניתן. הכדור עבר בין השחקנים ומתחת לידיים של השוער והשאר היסטוריה. אחרי זה הגיע הטירוף של כל השחקנים עם הקהל".

 עד כמה אתה מאוכזב מזה, שבינתיים אתה לא זוכה למספיק דקות משחק?

"כולם מכירים את העבר שלי בכדורגל ומהי התרומה שאני מסוגל לתת, אז ברור שמבחינה אישית קשה לי לשבת על הספסל. מנגד, ככדורגלן ברור לי מעל לכל ספק, וכך צריך להיות, שהמאמן הוא זה הקובע מי יישב על הספסל ומי לא. למכבי נתניה יש את אחד המאמנים הטובים ביותר שידעה ליגת העל במהלך כל השנים האחרונות. יוסי מזרחי יודע מה הוא עושה, איך לבנות קבוצה ובאיזה מערך לשחק".

 במשחק היום (חמישי), שיתקיים בירושלים, במעוז של טדי מול בית"ר, האם אתה מאמין שניתן לחזור עם שלוש נקודות?

"ראשית, עדיף להגיע למשחק בטדי אחרי ניצחון מתוק כמו שעשינו ולא אחרי תיקו או הפסד מבאס כמו שקרה בתקופה האחרונה. הניצחון הזה נתן לנו אויר וביטחון, אבל אין משחק קל בליגת העל. אם אני מנסה לנתח את המשחקים הבאים, הרי שמצפות לנו קבוצות חזקות ונחושות: בית"ר ירושלים בחוץ ואחרי שלושה ימים הפועל פתח תקווה בבית. מבחינתי, ארבע נקודות משני המשחקים האלה ייחשבו להישג מצוין".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן