קיץ 2021 בנתניה: המופעים והפסטיבלים חוזרים

עילי בוטנר וילדי החוץ, זהבה בן, פסטיבל בירה, פסטיבל נתניה הבינלאומי תיאטרון רחוב וליצנות. סיפורים מתגלגלים, מופעי אורות בשכונות. 

1
7211
עילי בוטנר וילדי החוץ, זהבה בן, פסטיבל בירה, פסטיבל נתניה הבינלאומי תיאטרון רחוב וליצנות. סיפורים מתגלגלים, מופעי אורות בשכונות. 
אירועי קיץ 2021 בנתניה. עשרות הופעות, מופעים ופסטיבלים. צילום יח"צ

עילי בוטנר וילדי החוץ, זהבה בן, פסטיבל בירה, פסטיבל נתניה הבינלאומי תיאטרון רחוב וליצנות. סיפורים מתגלגלים, מופעי אורות בשכונות. 

עיריית נתניה תציין את קיץ 2021 בסדרת מופעים והופעות. גולת הכותרת בקיץ 2021 היא החזרת הפסטיבלים המאפיינים את העיר בתקופה זו. פסטיבל תיאטרון רחוב וליצנות וכן פסטיבל הבירה המסורתי.

על אירועי הקיץ מופקדת עמותת היכל התרבות, בניצוחו של המנכ"ל בני אפרים, ובשיתוף פעולה מלא עם כלל אגפי עיריית נתניה.

אמפי תיאטרון נתניה: עילי בוטנר, דניאל סלומון, הצגות ילדים ועוד

אמפי תיאטרון נתניה ייארח במהלך הקיץ שפע של אמנים, הצגות ילדים, מופעים והופעות. עם בריזה מהים יפתחו את הקיץ עילי בוטנר וילדי החוץ (06.07). מופע מחווה ללהקת קווין יתקיים בתאריך 19.07, ואילו ב-25.07 יועלה המופע של "הגדוד העברי". מדובר בסטנדאפ מוזיקלי המפגיש אמנים עוורים לאמנים רואים.

בחודש אוגוסט (09.08) תועלה הצגת הילדים "איה, אווץ', אווה". בתאריך 12.8 מופע לטיני סוחף של להקת סנגרה לטינה. בתאריך 23.8 מופע משירי שמוליק קראוס "איך שגלגל מסתובב" בהשתתפות אורח של דניאל סלומון.

פסטיבל נתניה הבינלאומי לתיאטרון רחוב וליצנות וגם פסטיבל הבירה המסורתי

גם מסורת הפסטיבלים הססגוניים של העיר נתניה ממשיכה. פסטיבל הבירה יתקיים בכיכר העצמאות בתאריכים 4-5.8 . בתכנית מגוון בירות מכל העולם, דוכנים ומופע של חלוצת הזמר המזרחי זהבה בן.

פסטיבל נתניה הבינלאומי לתיאטרון רחוב וליצנות יתקיים בחוצות העיר ב-17-19.8. בפסטיבל השנה אמני רחוב, קרקס, מופעי ליצנות חדשים, מופעי חוצות אקרובטיקה, להטוטים ועוד.

אירועים חוויתים לילדים ולכל המשפחה – גם בפלנתניה

הפלנתניה-מרכז המדע, התרבות והחלל ע"ש מדראמה, מציע לקהל הרחב מגוון פעילויות קיץ. ברשימה החלקית: סיור בשביל החלב ובגלקסיות השונות, סדנאות מדע וחלל וניסויים והדגמות מדעיות. בנוסף, אטרקציית בגן המדעי המהווה חוויה על חושית לקהל המבוגר והצעיר.

פעילויות חווייתיות יתקיימו גם בשכונות העיר. "סיפורים מתגלגלים"- "אוטוסיפור" – שחקן שיפתיע את הילדים במתחם פיאנו (עיר ימים) עם הצגת ילדים ססגונית כמו החתול במגפיים, הפיל הצבעוני ועוד.

"פנטזי בשכונות"-הקרנות סרטים, מופעי אורות, הפעלות והצגות ילדים. פרטים באתר האינטרנט העירוני.

בנוסף, מתקיימת פעילות תרבות ופנאי בסופי השבוע (ללא חילול שבת) במוסדות התרבות העירוניים. הגלריה על הצוק, מוזיאון נתניה ובית הבאר. קבלות שבת עם אנשי תרבות, סיורים במוזיאון העיר ובבית הבאר וסיורי חופים מזמרים. אחת האטרקציות המעניינות יותר שמושכת קהל רב מכל רחבי הארץ, היא סיורים קולינריים בשוק נתניה

 

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן