מתכון פיש אנד צ'יפס מושלם

אז איך משכנעים את הילדים לאכול דגים? באמצעות פיש אנד צ'יפס. מצפים נתחי דג בבלילה עשירה, מטגנים ומגישים עם צ'יפס פריך במיוחד. המבוגרים ילוו את המנה עם כוס בירה צוננת בצד.

6
4279
אז איך משכנעים את הילדים לאכול דגים? באמצעות פיש אנד צ'יפס. מצפים נתחי דג בבלילה עשירה, מטגנים ומגישים עם צ'יפס פריך במיוחד. המבוגרים ילוו את המנה עם כוס בירה צוננת 

אז איך משכנעים את הילדים לאכול דגים? באמצעות פיש אנד צ'יפס. מצפים נתחי דג בבלילה עשירה, מטגנים ומגישים עם צ'יפס פריך במיוחד. המבוגרים ילוו את המנה עם כוס בירה צוננת 

פיש אנד צ'יפס היא אחת המנות האהובות בעולם. תשאלו את הבריטים, שהגדירו את המנה הזו כמאכל לאומי. שם, דוכני פיש אנד צ'יפס, נמצאים כמעט בכל פינת רחוב סטייל פלאפל אצלנו.

יש שילוב מנצח של שני אייקונים קולינריים: צ'יפס ודגים בבלילה קטיפתית ורכה. בלילה אשר שומרת על העסיסיות של בשר הדג שהיא עוטפת.

המתכון שאני מציע נותן, לטעמי, פייט הוגן למתכון הדגל של המטבח הבריטי.

מתכון פיש אנד צ'יפס (כולל הנחיות איך להכין צ'יפס פריך)

מרכיבים:

750 גרם פילה דג בקלה, חתוך לנתחים בצורת אצבעות

שמן קנולה לטיגון עמוק

8 תפוחי אדמה מקולפים וחתוכים לרצועות אחידות ברוחב 1 ס"מ. את הצ'יפסים יש להניח על נייר סופג לכמה דקות.

להכנת הבלילה:

50 גרם חמאה מומסת (לא חובה, אבל מומלץ)

כוס חלב או בירה (לשיקולכם ולטעמכם. עם בירה הבלילה יוצאת קריספית. אישית ממליץ לשלב בין השניים ברמת כוס)

ביצה גודל  M

כפית מלח

כף סוכר מחוקה

כוס קמח תופח

עוד כוס של קמח רגיל

פלפל שחור לפי הטעם

אופן ההכנה:

מערבבים קמח תופח, מלח, ופלפל שחור בקערה. מוסיפים את החלב/ בירה, את הביצה והמלח. ואם בחרתם להוסיף חמאה זה הזמן. טורפים עם מטרפה לאיחוד חומרים. מוסיפים סוכר ומערבבים לבלילה במרקם אחיד וחלק. מחממים סיר עמוק עם שמן. טובלים את נתחי הדג בקמח רגיל (גם אותו ניתן לתבלן עם מעט מלח). טובלים את הדג בבלילה שיצרנו. כאשר השמן מגיע לרתיחה מטגנים עד להזהבה. מוציאים למגש או צלחת מרופדת בנייר סופג.

להכנת צ'יפס מושלם: מעבירים את כל רצועות תפוחי האדמה שקילפנו והנחנו על נייר סופג לכמה דקות לקערה מלאה במים חמים. משרים למספר דקות ושופכים דרך מסננת. כך אנו נפטרים מהעמילן. ממלאים שוב קערה במים קרים. מוסיפים מלוא החופן קוביות קרח. מכניסים למקרר ומשרים את תפוחי האדמה במים הקפואים לפחות לחצי שעה. מסננים את המים, מייבשים ומעבירים לטיגון בשמן עמוק. מי שרוצה להגדיל ראש, מומלץ לטגן פעמיים. בין כל טיגון מסננים את השמן מהצ'יפס המטוגן באמצעות מסננת ונייר סופג ומכניסים למקרר לחצי שעה. לאחר כל שלבי הטיגון, מגישים את הדג ואת הצ'יפס עם לימון בצד וכמובן ספייסי מיונז.

מתכונים שעשויים לעניין את גולשי נתניה און ליין: 

פילה סלמון בקראסט פיצוחים

נאגטס עוף שילדים אוהבים – מקדונלדס סטייל

6 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן