נתניה חוגגת פורים: מדריך האירועים

0
274
נתניה חוגגת פורים
נתניה חוגגת פורים. צילומי ארכיון נורית מוזס ודימה דורף

 

נתניה חוגגת פורים וגם השנה צפויים עשרות אלפים לחגוג ברחובות העיר בשפע של אירועים, מופעים, מסיבות וכמובן עדלאידע עם אלפי משתתפים, ילדים, רקדנים, להטוטנים, ליצנים, מיצגים ועוד.

אין זה סוד, שחגיגות פורים בנתניה נחשבות כבר שנים רבות לאחת האטרקטיביות בארץ בכלל ובאזור השרון בפרט ומושכות אליהן, מדי שנה, עשרות אלפי חוגגים מחופשים. השנה, תהלוכת העדלאידע האהובה יוצאת לרחובות העיר ולשכונותיה, וכמיטב המסורת יתקשטו הרחובות בהן תעבור בשלל צבעים ובהתאם לנושא שנבחר.

התהלוכה תצעד ביום חמישי ה-21.3.19, החל מהשעה 12:00, לאורך רחוב שלום עליכם בשכונת אגמים ותסתיים במופע של יובל המבולבל בשעה 13:45 על ציר העדלאידע. גם השנה אלפי צועדים ישתתפו בתהלוכה המרכזית תחת הכותרת "בלבולידע", שתתקיים ברוח "עולם הפוך ומבולבל". בין הצועדים יהיו ילדי העיר, 1,500 רקדנים ורקדניות מבתי הספר ולהקות מחול, לצד ליצנים, להטוטנים, שחקנים אמני שטח ועוד. דוכני מזון יתפרשו לאורך מסלול הבלבולידע. במהלך התהלוכה, וברוח החגיגות השנה, יגיע לבלבולידע בנתניה כוכב הילדים, יובל המבולבל, שיבוא במיוחד לבלבל ולהצחיק את כל הילדים עם המופע המצליח שלו.

את רחוב שלום עליכם בנתניה יקשטו מיצגים על טהרת הבלבול, עם דמויות מתנפחות, מייצגים נוסעים, קרוסלת ליצנים, מתופפים ואקרובטים במפגשים מוזרים ומבולבלים בין שלל עולמות. את התהלוכה תוביל, כמדי שנה, ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, שכמיטב המסורת שומרת את התחפושת בסוד. אליה יתלוו חברי מועצת העיר שיתחפשו גם כן.

יום למחרת ב-22.3.19 יימשכו החגיגות עם הפנינג ססגוני וצבעוני בסטריט מול ברחוב הרצל. החל מהשעה 11:00 עד השעה 14:00, עם עשרות אמני רחוב, להקות מחול, מופעים של ליבלובית, נופיקי וכן המופע של 'נתי הגעתי הופעתי'. המופעים מותאמים לילדים.

מסיבת דאנס ענקית שתתקיים בכיכר העצמאות החדשה ב-19.3.19 (שלישי) במיוחד לחגיגות הפורים, בעצם, תפתח רשמית את חגיגות פורים בעיר. כחלק מעיצוב הכיכר, תהפוך הכיכר האינטראקטיבית לכיכר הנייר, ותציע לבני הנוער מסיבה ברוח הסדרה "בית הנייר" עם שורה של DJ'S מובילים.

להפקת האירועים מטעם עיריית נתניה שותפים כלל המחלקות והאגפים, בהם, היכל התרבות העירוני, אגף נוער וצעירים, מינהלת מרכז העיר, מינהלת השכונות, מערך הפיקוח העירוני ועוד. את האירועים ההמוניים יאבטחו מאות מתנדבים ומתנדבות, שיסייעו למערך הפיקוח העירוני, מערך השיטור העירוני ומשטרת ישראל.

כתבות נוספות העשויות לעניין:

פורים: כל מוקדי קריאת מגילה ללא הפסקה בעיר נתניה

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן