היערכות שיא לקראת סבב אליפות העולם בגלישת גלים – נתניה 22

בפעם החמישית תארח העיר נתניה, בין ה-15 ל-27 במרץ, את סבב אליפות העולם בגלישת גלים. מעל 150 הגולשים והגולשות הטובים בעולם יתחרו על ביניהם. 

0
462
סבב אליפות העולם בגלישת גלים המתקיים בעיר נתניה
צילום fotolia

בפעם החמישית תארח העיר נתניה, בין ה-15 ל-27 במרץ, את סבב אליפות העולם בגלישת גלים. מעל 150 הגולשים והגולשות הטובים בעולם יתחרו על ביניהם. 

יו"ר ארגון גולשי הגלים בישראל, יוסי זמיר, מתקשה להסתיר את התרגשותו. בפעם החמישית, בשיתוף עיריית נתניה, תארח בירת הגולשים בישראל את סבב אליפות העולם בגלישת גלים.

"עבורי מדובר בשבוע של חג עבור הגולשים בישראל והקהל הרב המגיע לחופי נתניה. אני גאה לומר, שסבב אליפות העולם בגלישת גלים יהיה גדול יותר אפילו משנים עברו. התחרות מושכת לארץ את טובי הגולשים מהעולם. השנה, מספר הספורטאים מחו"ל הוא הגדול ביותר מאז הצטרפה נתניה לסבב התחרויות הבינלאומי. השנה גם יצטרף סבב הנשים" – כך קובע זמיר.

עיריית נתניה, בהובלת אגף הספורט ואגף נוער וצעירים, ארגון גולשי הגלים בישראל וה-WSLׁׁ ׁ(ליגת הגלישה המקצועית) יארחו את תחרות 3000QS Seat Pro. תחרות זו תפתח את סבב המוקדמות.

בתחרות סבב אליפות העולם בגלישת גלים – נתניה 22, יתחרו מעל 150 גולשי הגלים הטובים בעולם. השנה, לראשונה, יתחרו גם גולשות גלים מקצועיות בסבב ייחודי זה.

בתחרות, כאמור, ישתתפו למעלה מ-150 גולשים מרחבי העולם אשר מתמודדים במשך כל השנה על ההעפלה לסבב המקצועני הבכיר. סך הפרסים בתחרות עומד על סכום של 60 אלף דולר. בתחרות עצמה יכול המתחרה לאסוף עד 3,000 נקודות בדירוג מצטבר. כאשר עשרת הגולשים והגולשות אשר יצברו את מירב הנקודות, יעפילו לשלב הבא. 
את הרעיון לקיום התחרות הבינלאומית בישראל בכלל ובנתניה בפרט, יזמו שני תושבי נתניה. יוסי זמיר, המשמש כיו"ר ארגון הגולשים בישראל, וכן רפי ימין, מי שכיהן באותה עת כחבר מועצה והוא עצמו גולש גלים.
השניים נפגשו עם ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, שנתנה את האור הירוק. במשך חודשים ארוכים פעלו השניים מול ארגון הגלישה העולמי – עד שניתן האישור. מאז ועד היום התקיימו בנתניה ארבעה סבבים בינלאומיים של התחרות המסוקרת בשידור חי למיליוני צופים וצופות ברחבי העולם.
למערכת נתניה און ליין מסרה פיירברג-איכר, כי "אחרי שנתיים מאתגרות, במהלכן לא התקיימו אירועים גדולים, אנחנו גאים לארח את קדם אליפות העולם אצלנו בנתניה. תחרות זו הפכה למסורת בעירנו המזוהה כל-כך עם הים ועם החופים היפים בישראל.  מיטב הגולשים יגיעו לראות וליהנות מהעיר היפה שלנו".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן