נתניה: מלגות חולקו לספורטאי העיר המצטיינים

0
165
ספורטאים מצטיינים נתניה ירדן ג'רבי
הספורטאים המצטיינים ומלגות עיריית נתניה. צילום רן אליהו

 

זה הפך כבר למסורת מקומית: 32 ספורטאים תוצרת נתניה קיבלו מענקים ותעודות הצטיינות על הישגיהם בשנה החולפת. בין המצטיינים שפקדו את המקום בלטו הג'ודוקאית ירדן ג'רבי, אלוף אירופה המכהן שגיא מוקי, השחיינית הצעירה זוהר שיקלר שרק בשבוע שעבר הבטיחה את מקומה במשלחת הישראלית לאולימפיאדת ריו, קבוצת הכדורסל אליצור עירוני נתניה שעלתה בשבוע שעבר לליגה הארצית ועוד רבים וטובים מענפי הספורט השונים.

בטקס החגיגי שהתקיים במעמד ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, מחזיק תיק הספורט חבר המועצה אלכס אברבוך, מנכ"ל העירייה אבי בן חמו וראש אגף הספורט מוטי שעיבי, חולקו תשורות ומלגות כספיות לספורטאים מצטיינים, תושבי העיר נתניה שעמדו בקריטריון שנקבע: אחד משלושת המקומות הראשונים באליפות ישראל, אליפות אירופה או אליפות עולם – כאשר ישנה הפרדה בין ספורט אולימפי וספורט לא אולימפי.

בפן האומנותי הופיעה תלמידת בית הספר נעמי שמר בנתניה, הזמרת ובוגרת תכנית הריאליטי "בית הספר למוזיקה", לורן יודיצקי. בנוסף, הוקרנו במהלך הערב סרטונים המציגים את אירועי הספורט הגדולים שהתקיימו בנתניה בתקופה האחרונה – בהם – מרוץ החופים ואליפות העולם בגלישת גלים.

בשל הישגיו המרשימים של שגיא מוקי בשנה החולפת, כמי שזכה בתואר אלוף אירופה ובהמשך נבחר לספורטאי השנה בארץ של הוועד האולימפי, זכה מוקי למחווה מיוחדת:: בה הוקרן סרטון מיוחד לכבודו. על אף שהטקס יועד לספורטאים מצטיינים בענפים אישיים, בעיריית נתניה לא יכלו להתעלם מהעובדה שקבוצת הכדורסל אליצור עירוני נתניה עלתה לליגה הארצית. בשל כך, מארגני הטקס מצאו לנכון להזמין את כל שחקני קבוצת הכדורסל, בראשותו של הקפטן אלירן גואטה, והצוות המקצועי לאירוע ואף הגדילו וזימנו אותם לקדמת הבמה בכדי להעניק להם מגני הוקרה ואיך.

נכון להיום שלושה ספורטאים מנתניה ייצגו את ישראל באולימפיאדת ריו: השחיינית זוהר שיקלר, שגיא מוקי וירדן ג'רבי – אך היד עוד נטויה – שכן השחיינית קרן זיבנר  והג'ודוקא קמילה מינקאווה נמצאות על סף הכניסה למשלחת והן, כמו ספורטאים נוספים מנתניה, עוד לא אמרו את המילה האחרונה בכל הקשור לקיץ הקרוב.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן