בעט בצעיר ונדון לארבעה חודשי מאסר על תנאי

0
63

עו"ד גל שרטוב הצליח להוכיח לתביעה שהנאשם לא היה קשור לקטטה שהתפתחה במועדון ריקודים בו הותקפו שני צעירים

תושב נתניה (28) נדון לארבעה חודשי מאסר על תנאי בגין תקיפה. מכתב האישום עולה, כי בחודש ינואר האחרון הגיעו שני צעירים למועדון ריקודים בנתניה. הצעיר רקד ברחבת הריקודים ובשלב מסוים התפתח בקרבתו ויכוח שעבר לדחיפות הדדיות. אחד המעורבים בוויכוח נדחף לכיוון הצעיר ברחבת הריקודים, הוא התעלם והמשיך לרקוד.

אחד הנאשמים התנפל על הצעיר שרקד ותקף אותו במכות אגרוף. עד מהרה הצטרף לתוקף נאשם נוסף שהכה אף הוא את הצעיר על רחבת הריקודים.
בשלב זה הבחין חברו של הצעיר שהוא מותקף והוא נחלץ לסייע לו, אולם הוא הותקף על ידי שניים במכות אגרוף ובבעיטות. בסך הכל היו מעורבים בתקיפה חמישה צעירים ובהם הנאשם, שבעט, על פי כתב האישום, בצעיר שרקד על רחבת הריקודים.

פרקליטו של הנאשם, עו"ד גל שרטוב הצליח לשכנע את בית המשפט, לאחר דיון סוער, כי הנאשם אינו קשור לארבעת הנאשמים האחרים וכי הוא הותקף בעצמו. עו"ד שרטוב טען, כי רק לאחר שהנאשם הותקף ונחבל, בעט בצעיר, שלטענתו תקף אותו. במהלך הדיונים אף הוצגו קלטות ממצלמות האבטחה של המועדון.

התביעה שבתחילה ייחסה לנאשם תקיפה חבלנית קשה, ביחד עם ארבעת האחרים, שוכנעה, כי יש מקום לתקן את כתב האישום של הנאשם והוחלט, כי הוא יואשם בנפרד בתקיפה – באותה בעיטה בלבד. לנוכח העובדה, כי לנאשם אין עבר פלילי, הוסכם בין התביעה לעו"ד שרטוב, שייגזר עליו עונש קל של מאסר על תנאי.

בית המשפט קבע, כי הגם שמעשיו של הנאשם אינם קלים וההסדר מקל עמו, הוא אינו חורג באופן קיצוני מרף הענישה הראוי. שופט בית משפט השלום בנתניה, חגי טרסי, קבע בגזר הדין, כי "כתב האישום המתוקן מתאר אירוע חמור, במסגרתו תקפו מספר מעורבים את המתלוננים, במהלך מועדון ריקודים בנתניה. כתוצאה מאותה תקיפה נגרמו למתלוננים חבלות של ממש. עניינו של הנאשם שבפני הופרד מעניינם של יתר הנאשמים, כאשר על פי כתב האישום המתוקן לא פעל הנאשם במסגרת אותה חבורת תוקפים, אלא בשלב מתקדם של האירוע ניגש אל אחד המתלוננים ובעט בו".
השופט טרסי גזר על הנאשם ארבעה חודשי מאסר על תנאי וקנס בסך 1000 שקלים.

מייצג. עו"ד גל שר טוב. צילום יח"צ
מייצג. עו"ד גל שר טוב. צילום יח"צ

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן