נתניה הפסידה 2:0 לבני יהודה בתוספת הזמן

0
92

מכבי נתניה נכנעה במוצאי השבת לבני יהודה, הקבוצה שמולה רשמה את ניצחונה היחיד העונה בדיוק בסיבוב הקודם. חניכיו של גיא צרפתי שרדו 90 דקות על רשת נקייה, הציגו יכולת טובה ואף רשמו שתי החמצות כואבות ממרחק 5 מטרים מהשער. בתוך תוספת הזמן היה זה ג'וד נווארו שהכניע את ברק לוי אחרי שהגיע ראשון לכדור הקרן ורשם 1:0 חשוב מאין כמותו לבני יהודה. פחות משתי דקות לאחר מכן קבע פדרו גלבאן את תוצאת הניצחון 2:0 לאחר שהכניע את ברק לוי עם כדור פנדל מהנקודה הלבנה.
על אף היכולת הטובה שהציגו והמאמץ הנראה לעין נראה כי השינויים הרבים שעוברת הקבוצה הכוללים בין היתר החלפת מאמנים והחלפת שחקנים, לא עשתה טוב אם מסתכלים על התמונה הכוללת ועם כל הקושי שבדבר, עתידה של נתניה רחוק מלהיות ורוד.
ההפסד מול בני יהודה אפשר לומר קובע את ירידתה של נתניה לליגה הלאומית זאת למרות שבקופה יש עדיין נקודות ומבחינה תאורטית בלבד נתניה יכולה עוד להינצל. שחקני הקבוצה המקומית לקחו את ההפסד מול בני יהודה קשה וחלקם אף ירדו עם עיניים דומעות לחדר ההלבשה. סמילאניץ' אף פרק את זעמו ושבר חצובה של טלוויזיה אחרי הגול השני.
נכון לרגע זה מכבי נתניה רחוקה 9 נקודות מחוף מבטחים מה שאומר שהרבה סיכויים אין. השחקנים מצידם איבדו תקווה וחלקם אף מתייחסים לקבוצה ככזו שכבר ירדה ליגה למרות שהם מבטיחים להמשיך ולהלחם גם במשחקים הבאים. גם קהל האוהדים של נתניה כבר מיואש מהקבוצה וכבכל שבוע קרא לעבר אוסידון להתפטר ואף הטיח בו את מצב הקבוצה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן