שלושה אוהדים עוכבו לחקירה מחוץ לאצטדיון נתניה

0
488
אצטדיון נתניה - דגל צרפת
אצטדיון נתניה מואר בצבעי דגל צרפת. צילום רן אליהו

במסגרת המחזור השלישי בליגת העל אירחה בערב יום ראשון סגנית אלופת המדינה מכבי תל אביב את בית"ר ירושלים באצטדיון העירוני בנתניה. הדרמה, כך מתברר, החלה עוד לפני שריקת הפתיחה באצטדיון המקומי כאשר במסגרת הערכות משטרת נתניה למפגש הטעון עוכבו שלושה חשודים מאוהדי שתי הקבוצות. על פי הודעה רשמית של המשטרה שנים מהאוהדים חשודים בגין תגרה במקום ציבורי ואילו אוהד נוסף חשוד, כי התחזה לאוהד אחר במטרה להונות.

מלבד התקרית שקדמה למשחק, לא נרשמו אירועים אלימים אך כן נרשמה הפסקת חשמל באצטדיון העירוני, בדקה ה-6 למשחק, בעקבותיה נעצר המשחק למשך תשע דקות. העלטה שירדה על המגרש המקומי יצרה מיצג תפאורה לא מתוכנן של מכשירים סלולריים, מראה מרהיב שלא תוכנן מראש.

המשחק בין מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים הסתיים בתוצאת תיקו מפתיעה – אחרי דרמה הכוללת שער שוויון  של שמעון אבוחצירה עמוק בתוך תוספת הזמן. מי שהכתיבה את קצב המשחק, לפחות בתחילתו, הייתה המארחת מכבי תל אביב שספגה שער בדקה ה-43 והעלתה את בית"ר ליתרון שהחזיק מעמד בדיוק שבע דקות. התל אביבים הגבירו קצב ואיגיבור נגח מתוך רחבת החמש ישר לחיבורים וקבע שוויון 1:1. בדקה ה-72 היה זה וידאר קיארטנסון, שסחט פנדל לזכות קבוצתו – אותו בעט במדויק טל בן חיים שקבע מהפך. הצהובים שמבחינתם כבר אחזו בניצחון, לא ציפו שעמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה 94 ליתר דיוק, שמעון אבוחצירה יקבע שוויון 2:2 בין הקבוצות. השער סידר לבית"ר ירושלים נקודה חשובה וקטע את פתיחת העונה המושלמת של סגנית האלופה, מכבי תל אביב.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן