נתניה הבטיחה את מקומה ברבע גמר חופים

0
95
צונאמי של שערים. מכבי "דורון מוטורס" נתניה. צילום stravo

גם השנה ליגת כדורגל החופים מספקת תצוגות מרשימות, אחת מהן נרשמה בצהרי יום שישי במסגרת המחזור השלישי בליגה, כאשר גולת הכותרת היא העפלתה של הקבוצה המקומית לשלב רבע רבע הגמר יחד עם כפר קאסם. נתניה ששיחקה נגד מכבי חיפה הציגה יכולת מרשימה והשיגה שליטה מוחלטת במגרש כבר בדקות המשחק הראשונות. סביר להניח כי הנוכחות הדלה של אוהדי חיפה השפיעה על יכולת השחקנים בירוק שפתחו את המשחק ברגל שמאל ואפשרה לנתניה לעלות ליתרון מוקדם, כבר בדקה השלישית משערו של מיגל גרידו.
נראה היה כי השער המוקדם שהבקיע נתניה העיר את הירוקים שהצליחו לחזור למשחק אחרי כדור חלש של אלעד שיק שחמק מידי השוער הצהוב. רגע לפני תום השליש הראשון היתרון שוב חזר לנתניה אחרי שער מצוין של אליחי צברי. נתניה פתחה את השליש השני של המשחק ברגל ימין ומיגל גרידו הגדיל את היתרון לזכותה של נתניה אחרי שניצל פנדל שנשרק לזכותו, 3:1 לצהובים.
מכבי חיפה החליטה שהיא לא מוותרת מהר על המשחק וניסן רביבו היה זה שצימק את היתרון אחרי שער נהדר,אבל חיפה לא הסתפקה בזה ומספר דקות לאחר מכן אבי מלכה העניק לחיפה את שער השוויון, הכל עוד פתוח.
נתניה התעשתה מהר מאוד ומבצע מצוין של אדיר דנין הכולל חילוץ כדור ופצצה לחיבורים החזיר לנתניה את השוויון ואת התיאבון לקראת השליש האחרון במשחק. שלוש דקות עברו מתחילת השליש הראשון במשחק ואלון לוי בעט כדור עמוק לתוך הרשת הירוקה 5:3 לזכותה של נתניה. לוי לא הסתפק בשער אחד ורגע לפני שריקת הסיום הכניע שוב את שוערה של חיפה וקבע את תוצאת המשחק 6:3 לנתניה והבטחת מקומה ברבע הגמר.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן