ניצחון חשוב לנתניה באשדוד: 3:2

2
86
איאד אבו עביד. צילום ניר אנשר לנתניה און ליין - ksn

במשחק רווי תהפוכות הוכיחה מכבי נתניה אופי ורשמה ניצחון חשוב שהרחיק אותה 10 נקודות מהקו האדום.

מ.ס אשדוד ארחה במוצאי שבת את קבוצתו של רוני לוי, מכבי נתניה, למשחק חשוב במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל שהוא גם מחזור הסיום של העונה הסדירה, בו ניצחה הקבוצה בצהוב 3:2 את המארחת.

המשחק שהחל טוב מאוד מבחינתה של נתניה התהפך מספר פעמים לאורך 90 הדקות. מכבי נתניה עלתה ליתרון מוקדם כבר בדקה העשירית אחרי הדיפה רעה של מרציאנו ודיא סבע קבע 1:0.

מ.ס אשדוד ידעה שאסור לה לוותר על המשחק ושאין לה אופציה אחרת מלבד להלחם על שלוש הנקודות שיקנו לה ניצחון אחרי שמונה מחזורים רצופים ללא הפסד, ואף השיגה את השוויון בדקה ה-40 מנגיחה של תום מונד.

לרגעים היה נראה שמכבי נתניה קצת הולכת לאיבוד ולא מוצאת עצמה באצטדיון של עיר הנמל, במיוחד לאחר המהפך שהשלימה אשדוד בדקה 49. קבוצתו של רוני לוי התעלתה על עצמה והשוותה את התוצאה בדקה ה-61 משער יפה של שיטרית. אחרי השוויון המפתיע של נתניה נראה היה כי כך הסתיים המשחק מבחינת השחקנים של שתי הקבוצות, אך התברר שאבו עביד חשב אחרת וקבע מהפך נוסף בתוצאה כשבדקה ה-88 הבקיע גול חשוב שהרחיק את מכבי נתניה 10 נקודות מהקו האדום. ניר קלינגר וחניכיו ממשיכים במומנטום הרע בו נמצאת הקבוצה, וחתמו הערב מחזור תשיעי ברציפות ללא ניצחון – מה שמקרב אותם עוד יותר לתחתית הטבלה

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן