מכבי נתניה סיימה בתיקו 4:4 מול מכבי פ"ת

1
100
נלחמים על כל כדור. צילום ניר אנשר לנתניה און ליין-ksn

המחזור השני של ליגת העל סיפק ל-4,500 אוהדי מכבי נתניה שהגיעו לעודד את הצהובים בביתם, דרמה ענקית על כר הדשא באצטדיון. צהובים שנשלפו על ימין ועל השמאל, הרחקה אחת, פנדל אחד ושפע של שערים אפיינו את המשחק שהתקיים במוצאי שבת (לטובת אוהדי מכבי נתניה שומרי המסורת).

נתניה הגיעה טעונה, עם הפסד במחזור הראשון 1:0 להפועל ת"א, ועם לארי קאיודה שסיים לרצות עונש הרחקה משני משחקים. המלאבסים הגיעו למשחק עם הפסד 3:0 למכבי תל-אביב.

המשחק החל בהתפוצצות נתנייתית על המגרש, כאשר כבר בדקה החמישית רשמה נתניה הזדמנות פז לעלות ליתרון, אך עבודה טובה של שוער פ"ת, צחי גיגי, מנעה מקאיודה את ההזדמנות להבקיע.

ההזדמנות הגיעה בדקה 15. טעות בהגנה של עידן שמש וחטיפה של קאיודה, הובילה לחדירה לרחבה והכנעתו של גיגי. 1:0 לנתניה. נתניה המשיכה ללחוץ, אבל דווקא פ"ת היא זו שהשוותה – לאחר שבדקה 23 ניצל יובל יעקובוביץ' טעות של שוער נתניה, אריאל הרוש: ממרחק 22 מטרים שיחרר יעקובוביץ' בעיטה לא חזקה ושטוחה ממרחק 22 מטרים שעברה בין הרגליים של הרוש. פ"ת צימקה 1:1.

בדקה 25 שוב מהפך, לאחר שערן לוי הוכשל ברחבה על-ידי שוער פ"ת, צחי גיגי. התוצאה לא איחרה לבוא: לוי בבעיטה מושלמת מהנקודה ה-11 העלה את נתניה ליתרון 2:1.

המתח במגרש הגיע לשיאו, לאחר שבדקה 34 הרחיק השופט דניאל בר נתן את מאמן פ"ת רן בן שמעון. ובינתיים, על הדשא, הקצב גובר. בדקה 37' עומר צלישר בועט לשער פ"ת, הכדור פוגע בשוער פ"ת ומתגלגל צמוד לקו השער. עמית בן שושן דוחק רגל אבל מפספס. מי שלא פספס הוא דדי בן דיין, שניצל טעות בהגנת נתניה ושלח כדור קופץ ברגל ימין לפינה המרוחקת של הרוש. פ"ת משווה 2:2.

המחצית השנייה נפתחה, שוב, בבליץ נתנייתי. 11 דקות לאחר מכן, בדקה 56', היה זה קאיודה המהיר שפרץ באגף הימני, חדר לרחבה ובישל נהדר לעמית בן שושן שכבש מקרוב. והעלה את נתניה ליתרון 3:2. בדקה 63' פספסה נתניה הזדמנות לסגור את המשחק, אך רן רול לבד מול גיג בעט רע את הכדור החוצה. דקה לאחר מכן, דקה 64', הוביל בן שושן מתקפה ממרכז השדה, הגביה כדור מצוין לרן רול שהסתבך מול גיגי, איבד את הכדור אליו הגיע קאיודה כמו גדול והכניס את הרביעי לרשת החשופה.

דקה 74' פתח תקווה מצמקת וקובעת 3:4. דקה 77' תקרית ראשונה בין מאמן נתניה יוסי מזרחי לאוהדי הקבוצה, לאחר שקומץ אוהדים ליווה בקריאות בוז וקילל את המאמן שהורה על הוצאת בן שושן המצוין והכנסתו של דיא סבע. שמונה דקות מאוחר יותר כדור קרן של המלאבסים מרגליו של גידי קניוק, הגיע לראשו של פרץ וחדר לשער נתניה. המלאבסים השוו לתוצאה 4:4.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן