מכבי נתניה יכולה להאשים רק את עצמה

מכבי נתניה, שהרבתה להפסיד נקודות בשבועיים האחרונים, עשתה זאת שוב כשהפסידה 2:0 לקבוצת מכבי חיפה. התוצאה: אי העפלה לפלייאוף העליון.

0
222
ריימונד אטוולד, מאמן מכבי נתניה
ריימונד אטוולד, מאמן מכבי נתניה. צילום ניר אנשר

מכבי נתניה, שהרבתה להפסיד נקודות בשבועיים האחרונים, עשתה זאת שוב כשהפסידה 2:0 לקבוצת מכבי חיפה. התוצאה: אי העפלה לפלייאוף העליון.

מכבי נתניה סיימה את העונה הסדירה עם הפסד כואב, בתוצאה 2:0 לקבוצת מכבי חיפה. עבור חיפה ניצחון זה סיפק את פסגת הטבלה לקראת הפלייאוף העליון. עבור הצהובים-שחורים המשמעות היא פלייאוף תחתון.

המאמן, ריימונד אטוולד, ששמו עלה כמי שקבוצת בית"ר ירושלים מעוניינת בו (לאחר התפטרות דרפיץ' וברדה), לא הצליח לתעל את השחקנים לניצחון או לפחות תיקו.

ממש כמו מול חדרה בשבוע שעבר, גם הפעם היריבה פתחה מצוין. ההגנה הנתנייתית איבדה כדור בדקה השביעית. רוקאביצה השתלט, מסר לרז מאיר שהבקיע עם רגל שמאל. 1:0 למכבי חיפה.

מכבי נתניה חזרה לתמונה, אך כל ניסיונות מערך ההתקפה נכשלו. בעיקר, בשל חוסר דיוק. מאמן מכבי חיפה, שהבין שזה רק עניין של זמן עד שההגנה הירוקה תחטוף, ביצע שינוי טקטי. חוסה רודריגס נכנס ושינה את קצב המשחק. היה זה רוקאביצה המצוין שדחק את השער השני לחיפה – אחרי שהשתלט על כדור שנהדף על-ידי הגנת נתניה.

הזדמנות משמעותית אחת לצמצום התוצאה רשם חן עזרא, שלקראת הסוף עמד מול שוער חיפה, אך בעט טיל שפגע בקורה.

נתניה שרשמה ניצחון אחד בלבד במהלך כל ששת המשחקים האחרונים, תנסה לייצב את עצמה. אם לא בשביל הפלייאוף העליון, אז לפחות בשביל המיקום במרכז הטבלה.

 

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן