נתניה ירוקה: מתחמי בדיקות קורונה ממשיכים לפעול

עיריית נתניה פרסמה את פעילות מתחמי בדיקות קורונה לשבוע זה. בעירייה ובפיקוד העורף מדגישים, כי העיר אומנם מוגדרת ירוקה - אך חובה לשמור על ההנחיות.

0
1273
בדיקת קורונה בנתניה - חולי קורונה בנתניה
בדיקת קורונה. צילום מתוך פרסום עיריית נתניה

עיריית נתניה פרסמה את פעילות מתחמי בדיקות קורונה לשבוע זה. בעירייה ובפיקוד העורף מדגישים, כי העיר אומנם מוגדרת ירוקה – אך חובה לשמור על ההנחיות.

בדיקות קורונה בנתניה יתקיימו השבוע במספר מוקדים בכל רחבי העיר. על-פי מדד הרמזור של משרד הבריאות ושל פיקוד העורף, נתניה מוגדרת עיר ירוקה. עם זאת, ולמרות ההקלות הרבות, קוראים בעירייה לתושבים להמשיך ולהקפיד על ההנחיות. במקביל, בעיריה, יחד עם קופות החולים וכן מד"א, ממשיכים במבצעי חיסון נרחבים. זאת לצד הפעלת מתחמי בדיקות קורונה – ללא הפניה וללא עלות.

ביום ראשון (21.03) – מתחם בדיקות קורונה – כניסה רגלית. מרכז קהילתי נאות הרצל, רחוב שמעון ברכה 18. המפעל פועל בין השעות 11:00 – 18:00.

במהלך יום שני (22.03) יפעל מתחם בדיקות קורונה – דרייב אין. בתחנת רכבת נתניה – צפון, בין השעות 11:00-18:00.

ביום רביעי יפעל מתחם קורונה רגלי במרכז קהילתי קריית נורדאו. המרכז ממוקם ברחוב אריה לוין 3, והוא יפעל בין השעות 11:00-18:00.

לקראת סוף השבוע, ביום חמישי, יופעל מתחם לבדיקות קורונה בכיכר העצמאות החדשה. המתחם יפעל גם כן, בין השעות 11:00 ועד 18:00.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן