בנתניה סדקו את תקרת הזכוכית

0
126

בתחרות ארצית שהתקיימה, ביום שני השבוע, בקרב בתי ספר, בהם פועלת תוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית" כיכבה שוב העיר נתניה. בתחרות האישית, זכו תלמידות בית הספר ש"י עגנון, גאיה שחר וצפריר אוריאן, במקום הראשון והשלישי בארץ, כאשר בתחרות הכללית זכתה נבחרת הבנות של טשרניחובסקי במקום השלישי.

"החידון היה מיועד לתלמידות מצטיינות ולכן הזכייה מרשימה מאוד" ציינה סמדר דביר, מנהלת חטיבת הביניים בעגנון. אמירה טייכנר, מנכ"לית טשרניחובסקי ציינה: "דבקות במטרה ושאפתנות למצויינות הן עמודי התווך של בנות הסודקות בבית הספר. קבוצה איכותית זו לומדת את המקצועות המדעיים באופן מורחב ומוגבר, הן מגלות מוטיבציה גבוהה ועוד תגענה רחוק. את הקבוצה מלווה רכזת הפרוייקט, המורה שני סילברה".

"סודקות את תקרת הזכוכית" היא תוכנית חנוכית ארצית, שמטרתה לתגבר את לימודי המתמטיקה והמדעים בקרב נערות. התוכנית כוללת סדנאות העצמה ופיתוח אישי וכן מפגשים עם נשים מובילות בהייטק ובחברה הישראלית. יש לציין כי כחלק בלתי נפרד מן התוכנית, עוברים גם המורים הכשרה מיוחדת ללימוד ההוראה המגדרית של מקצוע המתמטיקה בהיקף של 4 ו-5 יחידות לימוד. בנתניה מופעלת התוכנית על ידי עיריית נתניה בשיתוף "כל ישראל חברים".

התוכנית נפתחה לפני כשלוש שנים בארבע חטיבות ביניים בנתניה – ריגלר, אולפנית בר אילן, עגנון וטשרניחובסקי. השנה הצטרפו לתכנית גם חטיבות הביניים שפירא, שרת ואלדד.

גילת סיימון, מנהלת אגף העל יסודיים, בעיריית נתניה, מסרה: "בתוכנית סודקות משתתפות השנה מעל 350 נערות, מכיתות ח-ט-י. רצף הזכיות הנתנייתיות מעיד לא רק על תלמידות מעולות, אלא גם על צוותי חינוך נפלאים ומנהלים מובילים מצטיינים. גאווה גדולה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן