מכבי נתניה: הלם בעקבות החלטת אלי שגב לעזוב

2
95
אלי שגב. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין (ksn)

אם דבר לא ישתנה, בעוד כחודש וחצי תישאר הקבוצה ללא בעלים; הודיע שנמאס לו; עדיין לא ברור מה צפוי

 "אין לי שום רצון להישאר בכדורגל הישראלי", כך אמר בערב יום שלישי בעלי הקבוצה, אלי שגב, למקורביו והודיע כי בכוונתו לעזוב עד סוף שנת העסקים 2014 (31.12). הודעתו הדרמטית, בעיקר הגדרת הזמן הקצוב, עוררה מחול שדים בו רב הנסתר על הגלוי – לפחות בכל הקשור לעתידה של קבוצת מכבי נתניה שבעוד כחודש וחצי צפויה להישאר ללא בעלים.

שגב, כך נמסר אמר באותן השיחות, כי בכוונתו לעשות הכל כדי לעמוד בכל ההתחייבויות ולהשאיר קבוצה עם מאזן נקי. את החלטתו תולים מקורביו בשני גורמים עיקריים: העיסוק בקבוצה – דבר שפגע בעסקיו, וכן יחס האוהדים אליו ואל מאמן הקבוצה יוסי מזרחי, לאחר שבמספר משחקים בשבועות האחרונים, ספגו השניים קללות ושריקות בוז. עד כה, לפי הערכות, הפסיד שגב כ-12 מיליון שקלים בתקופה בה שימש כבעלים.

גורמים במכבי נתניה סיפרו לנתניה און ליין – ksn, כי הודעתו של שגב זעזעה את המועדון. "לפי הבנתנו, אלי כנראה היה חייב להודיע על-כך בשל הסכם בינו לבין שותפו לעסקים גונן, שבמידה ואין הוא ממשיך, הוא חייב להודיע לפני חודש ינואר. הבעיה האמיתית היא התזמון: אם שגב ממילא יעמוד בכל התחייבויותיו, הוא יכול היה לעשות זאת אחרת".

החלטתו של שגב לא רק הדהימה את אוהדי הקבוצה, אלא גם את הצמרת הפוליטית העירונית. גורמים המקורבים לראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, דיווחו לנתניה און ליין – ksn, כי היא עודכנה בפרטים בשעות הלילה של יום שלישי. על-פי הערכות השונות, פיירברג-איכר, שסייעה בהבאתו של דניאל יאמר, ובהמשך, סייעה במהלך העברת הקבוצה מידיהם של גיל לב וקובי בלדב, שתחזקו את הקבוצה בתקופה שבין יאמר לשגב, תנסה גם הפעם לסייע באיתור משקיעים פוטנציאלים- אבל רק לאחר שתנסה לשכנע את שגב לחזור בו.

 

2 תגובות

  1. בא בן אדם ,אייש עסקים משקיע מכספו מיליונים ומשאבי זמן רבים ומקבל שריקות בוז מהאוהדים , למה שיישאר?

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן