מועדון הכדורעף מ.כ. שטקליס נתניה זכו בגביע המדינה לנערים

מ.כ. שטקליס נתניה ניצחה בגמר את קבוצת מ.כ. רעננה בתוצאה 1:3 והעניקה לנתניה צלחת אליפות ראשונה לעיר בכדורעף.. 

0
422
מ.כ. שטקליס נתניה ניצחה בגמר את קבוצת מ.כ. רעננה בתוצאה 1:3 והעניקה לנתניה צלחת אליפות ראשונה לעיר בכדורעף. 
אלופי המדינה. מ.כ שטקליס נתניה. צילום נמרוד גליקמן

מ.כ. שטקליס נתניה ניצחה בגמר את קבוצת מ.כ. רעננה בתוצאה 1:3 והעניקה לנתניה צלחת אליפות ראשונה לעיר. 

שבוע של שמחות בנתניה. ביום שישי האחרון ניצחה קבוצת "מ.כ שטקליס נתניה" את קבוצת "מ.כ רעננה"3-1. בכך, זכתה בצלחת אליפות ראשונה לקבוצה וראשונה לנתניה בענף הכדורעף. ביום ראשון עלתה הקבוצה הנתנייתית, באופן רשמי, לליגת העל לנוער.

לעיני קהל שיא של 400 אוהדים, בהם מחזיק תיק הספורט חבר המועצה אמיה טגה, ניצחו שחקני הכדורעף הצעירים מנתניה.

השחקנים החלו דרכם בענף הכדורעף רק לפני שלוש וארבע שנים. זאת מסגרת כיתת הספורט הייחודית בחטיבת הביניים אורט שטקליס ותיכון אורט ליבוביץ'. מסגרת האימונים, בהובלת המאמנים ליאור לוק ודניאל שטיינברג, הפכה תוך זמן קצר את הקבוצה למובילה. 

במשחק נוסף שהתקיים באולם הספורט החדיש "שטקליס" ביום ראשון השבוע, עלתה הקבוצה לליגת העל כאשר את צלחת האליפות העניקו סגני ראש העיר שירי חגואל ואדיר בנימיני, שצפו במשחק.

מועדון הכדורעף "שטקליס נתניה" הפך, כאמור, תוך זמן קצר למוביל בתחומו. בקבוצה עצמה משחקים גם שחקני נבחרת ישראל. ברשימה: אדיר בן שלוש, רביד אלפסי, מור מרטן ורועי שלמה, לירון טלמור, יובל טלמור וסער רוקני.

 "אני גאה בכל אחד ואחד משחקני הקבוצה, ברכותיי על ההישג המרשים", בירכה ראה"ע נתניה, מרים פיירברג איכר.  "מהיום בו הקמנו את המועדון, מצוינות היא העיקרון המנחה. אני מאושר שאנו קוצרים את הפירות אחרי עבודה קשה ומאומצת של השחקנים. נתניה הגיעה להישג המשמעותי ביותר: צלחת האליפות. אנו גאים בשחקנים שלנו", סיכם מנהל המועדון ליאור לוק.

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה און ליין: 

מקום ראשון ארצי לקבוצת סודקות את תקרת הזכוכית – עגנון נתניה

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן