אישום: עקב אחרי צעירה וביצע בה מעשה מגונה בנתניה

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד ג'אד גבארה מטייבה; שעקב אחרי צעירה ברחוב פייר קניג בנתניה וביצע בה מעשה מגונה

0
455
רגע התקיפה. מתוך הסרטון שהופץ ברשתות החברתיות

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד ג'אד גבארה מטייבה; שעקב אחרי צעירה ברחוב פייר קניג בנתניה וביצע בה מעשה מגונה.

המקרה גרר אחריו סערה ציבורית. זאת לאחר שסרטון בו נראה ג'אד גבארה, תושב טייבה בן 46, מבצע בצעירה מעשה מגונה. בסרטון נראה בבירור הנאשם צועד אחרי האישה בלובי הבניין בו היא מתגוררת ברחוב פייר קניג בנתניה. הסרטון הופץ ברשתות החברתיות ובערוצי תקשורת שונים.

לאחר מספר ימים בו התנהל מצוד אחריו, הסגיר את עצמו החשוד במעשה. הבוקר (ראשון) הגישה פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד גבארה, בגין מעשה מגונה בכוח בפגיעה בפרטיות.

מכתב האישום עולה, כי בתאריך ה-7 בפברואר עמדה צעיר בת 24, שאינה דוברת עברית, בתחנת אוטובוס ברחוב בנתניה.

הנאשם הבחין בה ופנה אליה בעברית. הצעירה לא הבינה את פשר פנייתו והחלה ללכת מתחנת האוטובוס בדרכה אל ביתה.

עוד עולה מכתב האישום, כי הנאשם עקב אחריה ונכנס אחריה לתוך לובי הבניין. בעת שהמתינה ליד המעליות בבניין, הגיח לעברה הנאשם מאחור. הוא התקרב אליה, דחק אותה אל קיר בפינה סמוכה למעליות בכוח ובניגוד להסכמתה. הוא נישק אותה בצווארה וביצע בה מעשה מגונה בכוח.

למרות התנגדותה, הנאשם לא חדל ממעשיו והמשיך לבצע בה את המעשים בניגוד לרצונה. כל אותה העת ניסתה להימלט מידיו. גבארה חדל ממעשיו רק כשנפתחה לפתע דלת המעלית ואז יצא מהבניין.

ביום למחרת הבחינה הצעירה בגבארה – כשראה שהיא מחייגת לעזרה, נמלט מהמקום

ביום למחרת בשעות הצהריים, כששבה הצעירה אל ביתה, היא הבחינה בגבארה עומד בסמוך לבניין. הוא ניגש אליה, אך משהבחין כי היא מחייגת במכשיר הטלפון הנייד שברשותה, נמלט מהמקום.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים כתבה עו"ד הילה צור מפרקליטות מחוז מרכז כי "המשיב תר אחר קורבן במהלך שיטוטיו בטבורה של העיר נתניה. בשעות היום. כשאיתר את המתלוננת, עקב אחריה אל ביתה וביצע את מעשיו בה, בכוח, חרף התנגדותה המפורשת וניסיונותיה להיחלץ מציפורניו".

"המשיב ביצע את מעשיו במרכזו של בניין מגורים רב קומות ומאוכלס. בתקופה בה ידוע כי ישנם אנשים רבים העובדים מבתיהם ובצמוד למעליות הבניין – קרי במקום מרכזי ובולט. אלה מעידים כי המשיב היה נחוש לבצע את זממו בקורבנו, וללא כל מורא".