כדורעף: נבחרת אורט שטקליס נתניה אלופת המחוז

3
885
כדורעף: נבחרת אורט שטקליס - נתניה אלופת מחוז ת
כדורעף: נבחרת אורט שטקליס אלופת מחוז ת"א

הישג מצוין לבית הספר אורט שטקליס בנתניה: תלמידי מגמת הכדורעף של שכבת ז' ושכבת ט' בתואר אלופי מחוז תל אביב. במסגרת ליגת המועדונים הבית ספריים לשנת תשע"ט, התקיים בשבוע שעבר טורניר גמר המחוז בכדורעף, משחק ביתי, באולם הספורט של בית הספר ליבוביץ'. 

את העיר נתניה ייצגו תלמידי מגמת הכדורעף של כיתות ז' מבית הספר אורט שטקליס שניצחו בחצי הגמר את חטיבת הביניים ליידי דייויס תל אביב ובמשחק הגמר את בית הספר גימנסיה הרצליה-תל אביב, ובכך זכו בתואר אלופי מחוז תל אביב בכדורעף וכל זאת לאחר עונה מושלמת ללא הפסד. כמו כן, גם קבוצת ט' בנים של שטקליס נתניה זכתה בתואר אלופת המחוז וזאת בפעם השלישית ברציפות.

 מנהל המגמה ליאור לוק סיכם את העונה: "ברצוני להודות לזיו טוגנדר אלמוג מנהלת בית הספר שתומכת בפעילות שלנו לאורך כל הדרך ונותנת לנו רוח גבית. הקמנו את המועדון הבית ספרי לפני כארבע שנים ומאז אנו מהווים את המועדון הכי חזק במחוז ואחד החזקים בארץ, מטרתנו היא העפלה לליגת העל לבתי הספר בתיכונים ובעתיד הקמת מועדון כדורעף עירוני בעיר נתניה, יישר כוח לשחקנים למאמנים ולכל העוסקים במלאכה, נתניה על מפת הכדורעף". המצטיינים באירועי הגמר כיתות ז' בנים מור מרטן, ח' בנים עיליי ללוש ורביד אלפסי, ט' בנים אדיר בן שלוש.

 את נבחרת בית הספר מדריכים המאמנים ליאור לוק ודניאל שטיינברג במגמת הספורט ההישגי הבית ספרי, מנהל המגמה ליאור לוק, רכז המועדון אסף לוזון.

 

3 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן