התנועה לאיכות השלטון לפיירברג: השעי את עצמך

0
154
ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר. צילום באדיבות עיריית נתניה

בעקבות סיום החקירה בפרשה 252, והמלצת המשטרה להעמיד לדין את ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, קראה התנועה לאיכות השלטון לפיירברג- איכר: "השעי את עצמך"

התנועה לאיכות השלטון פנתה, ביום שלישי השבוע, למרים פיירברג -איכר, בעקבות הודעת משטרת ישראל לפיה התגבשה תשתית ראייתית מספקת להגשת כתב אישום בחשד לביצוע עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים בזמן כהונתה, קוראת שתשעה את עצמה זמנית מתפקידה.

מהתנועה לאיכות השלטון נמסר, כי התנועה סבורה כי בעת הזו, טובת החקירה וטובת הציבור מחייבים השעיה זמנית עד שתתבהר התמונה. כל זמן שמכהנת ראש עירייה אשר מעליה מרחפת עננת האישום הפלילי מעל ראשה, נפגעת בהכרח עבודת העירייה כמכלול ובוודאי נפגעת עבודתם של עובדי עירייה אשר יכול וימצאו עצמם עדים בהליך משפטי עתידי ככל שזה ייפתח.

עוד סבורה התנועה כי בה נושא הציבור עיניו אל עבר עיריית נתניה, ולאור הדברים הקשים אשר פורסמו בכלי התקשורת, אמון הציבור ברשויות מחייב כי לעת הזאת תשעה עצמה מתפקידה על מנת לאפשר לעיריית נתניה לפעול כסדרה, ועל מנת לאפשר לגורמים האמונים על אכיפת החוק לקבל החלטתם בצורה מושכלת ומשוחררת מלחצים חיצוניים.

עוד נמסר, כי פנייתה של התנועה לאיכות השלטון אל ראשת עיריית נתניה פיירברג הועברה בהעתקים ליועץ המשפטי לממשלה וכן לשר הפנים הרב אריה דרעי, על מנת שיתנו את דעתם.

בתוך כך עם היוודע החלטת המשטרה מסר המשנה לראש העירייה, הרצל קרן, כי "המלצת המשטרה להגיש כתב אישום נגד ראש העירייה באשמת שוחד, היא בבחינת קו אדום עבור סיעת "למען נתניה". סיעתנו שחרטה על דגלה את סוגיית היושר הציבורי, לאורך כל הדרך, והובילה מאבקים בנושא זה, תתכנס לדיון דחוף על מנת ללמוד את החומר ולהחליט על המשך דרכנו בקואליציה העירונית".

כתבות נוספות העשויות לעניין את הקוראים:

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את ראש עיריית נתניה

אישום: פרץ לבית וביצע מעשה מגונה בקטינה

בכי רע: אוטובוסים מאחרים ותחנות לא מונגשות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן