טוברוק נתניה: הוחמרו הכללים למעורבים בתופעות אלימות

0
99
אריק איזיקוביץ, בעלי בית"ר טוברוק נתניה. צילום אילן ספירא

בעקבות אירועי האלימות הקשים בספורט הישראלי ובליגות הנערים והנוער בתקופה האחרונה, בבית"ר טוברוק החליטו לפעול מבעוד מועד על-מנת למנוע מקרים דומים במועדון. החל מהשבוע, כך נמסר לספורט נתניה און ליין, בכל אסיפת הורים של קבוצות הגילאים השונות יובהר בצורה ברורה, כי בטוברוק תהיה אפס סובלנות למעשים דומים.

כבר השבוע, באסיפה של קבוצת 2002/2003, שהתקיימה בנוכחות הבעלים, אריק איזיקוביץ' והמנכ"ל גל יעקב, הוקרנו להורים קטעים מהמהומה שפרצה בליגת נערים ב' בהרצליה, בין הפועל המקומית להפועל חדרה – בה היו מעורבים הורים, מאמנים ושחקנים.
איזיקוביץ' הבהיר למשתתפים, כי בטוברוק לא יעלה על הדעת שיראו מחזות דומים וכי כל מי שינסה לפנות למחוזות האלימות, ימצא את עצמו מחוץ למועדון לתמיד.

את הסרטון והנוהל החדש, כך נמסר לספורט נתניה און ליין – נתניה, מתכוונים במועדון להציג בכל אספות ההורים הצפויות להתקיים בשבועות הקרובים, על מנת לוודא שמקרים דומים לא יקרו במועדון.

אריק איזיקוביץ' מסר בתגובה, כי "בית"ר טוברוק הוא מועדון אשר מחנך לערכים, אשר שם לנגד עיניו מטרה לחנך דור איכותי וטוב יותר של ילדים ובני נוער בישראל. טיפול בנגע האלימות, הפוגע קשות בחברה ובספורט הישראלי, הוא אחד מהאלמנטים עליהם אנו נותנים דגש רב במהלך השנים שהילדים עוברים במועדון".

 איזיקוביץ הוסיף כי אצלנו, בטוברוק, לא נסבול שום גילויי אלימות פיזית או מילולית לא מההורים ולא מהשחקנים. ההורים של השחקנים בקבוצה צריכים להבין, שכמו שאני מצפה מהצוות המקצועי להוות דוגמא לשחקנים – כך אני מצפה גם מהם להוות דוגמא חיובית ותומכת לילדים. הורה שיתפרע או יקלל, יפגע בילד שלו שלא יוכל יותר לשחק במועדון. אנשים צריכים להתחיל ולהבין שעל מנת לטפל באלימות הפוגעת קשות בספורט הישראלי, יש לוודא כי אותם פורעים אלימים לא יוכלו להיות מעורבים יותר באירועי ספורט. רק כך נוכל לטפל בבעיה הקשה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן