זה רשמי: בעלים חדשים למכבי נתניה

0
104
ראש העיר נתניה מרים פיירברג-איכר. צילום רן אליהו

גם הפעם הסבלנות השתלמה בגדול, אחרי ימים ארוכים של המתנה וציפייה, נחתמה העסקה המיוחלת עם הרוכש החדש ומכבי נתניה פותחת דף חדש ונקי שהמטרה להחזיר את קבוצת היהלומים לימי הזוהר. העסקה שנחתמה מוקדם יותר מול עיריית נתניה תהפוך לרשמית רק לאחר שזו תעבור בהצלחה את בדיקת הנאותות וכן קבלת אישור מהוועדה להעברת זכויות של התאחדות לכדורגל. מי שייצג את הבעלים שמעדיף להישאר בעילום שם הוא קובי ג'אן שיעבוד בשיתוף פעולה יחד עם עו"ד יאיר אוחנה.
ראש עיריית נתניה,מרים פיירברג אמרה לאחר החתימה: "אני מברכת על רכישת הקבוצה ומאחלת הצלחה רבה לבעלים החדשים, לקבוצה ולאוהדים. כולי תקווה עם מהלך זה תחזור עטרה ליושנה."
גם נציג הבעלים קובי ג'אן התייחס לרכישה ואמר: ברצוני להודות במעמד זה לראש העיר על תרומתה לתהליך ועל ההשקעה הרבה שאפשרה להוציאו לפועל".
לאחר פגישה שנערכה בין נציגיו של הרוכש לבקרה התקציבית בנתניה, בה הציגו מסמכים המעידים על גב כלכלי אמר יו"ר הבקרה התקציבית עופר אורליצקי " אם לשפוט לפי איך שהדברים נראים נכון לעכשיו ולפי איך שהם מדברים נראה שהם הולכים להפוך את נתניה לאימפריה כלכלית.": עוד הוסיף אורליצקי: בעל הבית החדש יאלץ לחשוף את עצמו בוועדה להעברת זכויות ולהביא מסמכים רלוונטיים. אנחנו הולכים לפי הספר".
בשלב הראשון הבעלים החדש שעתיד להתחיל בעבודתו ממש בקרוב צפוי להעביר את חובות הספקים, העובדים,והשחקנים. המטרה אותה מציבים רוכש הקבוצה ואנשיו לעונה הבאה היא עלייתה של מכבי נתניה חזרה לליגת העל כאשר התקציב שיעמידו לרשותה יהיה גבוה משאר הקבוצות בליגה הלאומית ויעמוד על 15 מיליון שקלים. במידה והמטרה בעונה הבאה תושג ומכבי נתניה אכן תחזור לליגת העל, תקציב הקבוצה יוכפל.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן