הפועל דולפין אלופת ישראל בשחייה

0
239
דימה ריבנסקי מאמנה הראשי של אגודת הפועל דולפין. צילום באדיבות עיריית נתניה

סוף השבוע האחרון היה חגיגת ספורט ענקית לעיר נתניה. בתום חמישה ימי תחרויות ארוכים ומתישים זכתה אגודת הפועל דולפין נתניה בתואר "אלופת ישראל בשחייה לשנת 2018".

נמסר, כי להישג המדהים והמרגש הזה שותפים רבים, שחיינים ושחייניות, אשר מקדישים את חייהם הצעירים לטובת ההתמקצעות בענף הספורט המתיש והתובעני הזה, הורים תומכים, המערכת המקצועית והארגונית הענפה של האגודה שאמונה על הצמחת הספורטאים ובראשה צוות מאמנים מקצועי מאד ואגף הספורט בעירייה בניהולו של מוטי שעיבי.

בנוסף נמסר, כי גודלו של ההישג רב לאין שיעור לנוכח העובדה שלא רק באליפות הבוגרים זכתה האגודה, אלא גם במקום השני הנכבד באליפויות הנוער והגילאים.

פעילות ענף השחייה בנתניה שאותה החל המאמן האגדי, שמריהו נאבל ז"ל לפני שנים רבות (ואשר הלך לעולמו לפני מספר חודשים בגיל 99 בשיבה טובה), עשתה קפיצת מדרגה רבת משמעות בהנהגתו של סימון דוידסון ( כיום יו"ר איגוד השחייה בישראל ) והגיעה עכשיו לפסגה הגבוהה של זכייה באליפות ישראל.

אגודת הפועל דולפי נושאת עיני לאולימפיאדה שתתקיים בעוד כשנתיים בטוקיו, פסגת ההישגיות והחלום של כל ספורטאי. מהאגודה נמסר: "כפי שהאגודה זכתה להביא 2 שחיינים/שגרירי כבוד לאולימפיאדה האחרונה שנערכה בריו דה ז'נרו אנו נעשה ככל שביכולתנו שגם באולימפיאדה הבאה. תהיה לאגודה ולעיר נתניה נציגות נכבדה באירוע השיא של הספורט העולמי".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן