האוטובוסים החדשים שיופעלו בקווים בנתניה הגיעו לארץ

אוטובוסים חדשים של אקסטרה, שיופעלו בקווי נתניה, הגיעו לארץ; חברת אקסטרה, זכתה במכרז להפעלת תחבורה ציבורית בנתניה ותחליף את אגד תעבורה מינואר הקרוב

2
6087
האוטובוסים החדשים של חברת אקסטרה. צילום חיים עטון

אקסטרה נערכת להפעלת התחבורה הציבורית בנתניה ב-7.1.2022. החברה קלטה משלוח ראשון של אוטובוסים מונעים בגז, מיזוג עוצמתי, חלונות עם מסנני UV ותיקוף נסיעה בשתי הדלתות.

אוטובוסים אלה, מתוצרת המותגים גולדן דרגון וטמסה, הם שקטים וידידותיים לסביבה. חלקם מונעים בגז טבעי דחוס (CNG) וחלקם בדיזל – בהתאם לסטנדרט התקינה הסביבתי המתקדם ביותר.

מחברת אקסטרה מסרו, כי בכך ממשיכה חברת אקסטרה את ההיערכות לקראת הפעלת שירות התחבורה הציבורית בנתניה. זאת החל מיום שישי, 7.1.2022 – מועד בו תחליף את אגד תעבורה.

אקסטרה תחבורה ציבורית היא חברה בבעלות אלון רבוע כחול ישראל ושותפותיה, איזי בס וציר הסעות ותיור. לפני מספר שבועות היא זכתה גם במכרז להפעלת התחבורה הציבורית באשכול ירושלים צפון.

באוטובוסים החדישים מתבצעות, בימים אלה, עבודות להתקנת מערכות כרטוס בכל הדלתות. כדי להקל על ציבור הנוסעים ולאפשר כניסה מהירה לאוטובוס. שיטת כרטוס עצמי זו תאפשר לנהג להתמקד בדרך. הנהג ינהג בתא מופרד ומוגן.

בנוסף, מותקנות בימים אלו מערכות כריזה, מצלמות אבטחה ורכיבים טכנולוגיים נוספים מתקדמים.  אלה יאפשרו בקרה איכותית בזמן אמת. מדובר בסטנדרטים שטרם הוטמעו בתחבורה הציבורית בישראל.

מנכ"ל החברה, מאיר רוזנברג, סיפר על האוטובוסים החדישים. "באוטובוסים שרכשה החברה, לרווחת נוסעי התחבורה הציבורית בנתניה והסביבה, 35 מקומות ישיבה והם מונגשים לאנשים עם מוגבלויות ולהורים עם עגלת ילדים".

"כפי שהבטחנו, אנו ערוכים לתת לתושבי נתניה יותר. באוטובוסים של אקסטרה מותקנות מערכות בטיחות מהמתקדמות ביותר שיש. מערכת מיזוג עוצמתית וחלונות עם סינון UV, לשמירה על טמפרטורת תא הנוסעים. רוב האוטובוסים שלנו יבוססו על הנעה אלטרנטיבית של גז או חשמל. החל מ-7.1 ירגישו תושבי נתניה את השינוי".

רוזנברג הוסיף, "כעבור מספר חודשי הפעלה של הקווים הקיימים יתוגבר ויורחב השירות לקווי תחבורה ציבורית נוספים. באופן שיהווה אלטרנטיבה ראויה יותר לנסיעה ברכב פרטי בנתניה והסביבה".

2 תגובות

  1. מה הקטע עם הכתוביות בעיקר בערבית?
    מה? מירב התושבים בנתניה דוברי/קוראי ערבית???
    תעברו לעברית, השפה המדוברת, ובטח שבאזורים כמו בתי ספר ושכונות… אלא אם אתם מסתירים את מה שרשום שם (בערבית!)

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן