דירות למכירה בנתניה – כדאי לשים לב

0
110

פיתוח העיר ומערכות החינוך

כל זאת ועוד כמובן בעידודה של העירייה המשקיעה לא מעט משאבים בפיתוח העיר. למי מכם ששוקל לרכוש דירה בנתניה יש לציין כי העיר מספקת לתושביה מערכות חינוך מובילות הכוללות בין השאר את מכללת נתניה שנחשבת לשם דבר בעולם האקדמי. בתי הספר היסודיים והתיכוניים בעיר הם בעלי רמת הישגים גבוהה ושיעור מקבלי תעודות הבגרות נחשב לאחד מבין הגבוהים ביותר במדינת ישראל. מיותר לציין כי מיקומה של העיר הוא אידיאלי, עם זמן נסיעה קצר של 25 דקות בלבד לתל אביב – 35 דקות לחיפה.

 
שכונות מומלצות בעיר
קריית השרון כאמור היא דוגמא אחת מיני רבות למשאבים שעיריית נתניה מנתבת לפיתוחה. השכונה מציעה לתושביה איכות חיים גבוהה, דירות למכירה בנתניה, פארקים רחבי ידיים ומרשימים שאחד מהם ממוקם בחלקה הדרומי של השכונה ופרדסים ירוקים הסובבים את כל צידה המזרחי של השכונה. מלבד קריית השרון יש לציין כמובן גם את פיתוחה של עיר ימים שבעתיד תשמש כמתחם של בניה רוויה בסטנדרטים גבוהים ולאורך חוף הים התיכון. אפשרויות התעסוקה בעיר הן רחבות הן בשל קרבתה לכל מוקדי הארץ והן בשל פיתוח מרכזי תעשייה רבים.

 
מרכזי תעסוקה ואיכות חיים גבוהה
כך למשל בימים אלו ממש מתקדמת הקמתו של איזור תעשיה חדש בעיר עם לא מעט מרכזי תעסוקה כמו למשל איקאה וסלקום המספקים תעסוקה לפלח בלתי מבוטל מתושבי העיר. נתניה ללא ספק מתקדמת בקצב מסחרר לקראת עתיד טוב יותר. הרחובות הראשיים ומרכז העיר הופכים ליותר ירוקים, החינוך משתפר והתדמית של העיר כתוצאה מכך מתעצבת מחדש ובכיוון הרבה יותר חיובי.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן