דירות למכירה בנתניה

0
108

עיר החוף נתניה הולכת וממצבת את המיתוג שלה כעיר של נדל"ן יוקרתי. על פי נתונים של רשות המסים ניתן לראות כי נתניה נמצאת במקום השלישי, אחרי ת"א וירושלים, במספר נדל"ן היוקרה החדש שנמכר בה במהלך שנת 2014, והיא ממוקמת לפני ערים בעלות דימוי גבוה יותר, כמו הרצליה ורמת השרון.

אנשים רבים מחפשים דירות למכירה בנתניה, ומפתיע לגלות, כי גם בקרב אוכלוסיית משפרי הדיור, אלה ששפר עליהם מזלם והגיעו לגיל ולמצב בחיים בו הם רוצים ויכולים להחליף את הדירה בה חיו במשך שנים ארוכות, לנכס משודרג, בוחרים תושבי העיר נתניה לא לעבור לעיר אחרת, אלא לחפש אחר דירות למכירה בנתניה, שיהיו מרווחות וחדשות יותר מדירותיהם הקודמות.

בראיון ל-"דה מרקר”, הסביר סמנכ"ל יד2, רועי שגב, את העובדה המפתיעה הזו, בכך שהביקוש של נתניה עלה בעקבות התפתחות רצועת החוף שלה והפיתוח של שכונת עיר ימים. הביקוש לדירות למכירה בנתניה, ובפרט דירות יוקרה, מגיע לרוב, כפי שכבר הזכרנו, ממשפרי ומצמצמי דיור, ומתושבים זרים מאירופה המגלים עניין רב בנדל"ן ובמגורים בעיר.
האטרקציות המרכזיות שמציעה העיר נתניה ושאחראיות להפיכתה למבוקשת כל כך, הן: קרבתה לים, הפיתוח של מרכזי תרבות, בידור ובילוי, ריאות ירוקות, מרכזי קניות וספורט, וכן, קצב ההתפתחות של שכונות היוקרה החדשות.

מחפשים דירות למכירה בנתניה? – לוח נתניה און ליין!

העיר נתניה נמצאת בעליה מתמדת מבחינות רבות, כגון: חינוך, תרבות ואיכות חיים, וכתוצאה מכך, גם מבחינת ביקוש הנדל"ן בעיר. בין אם אתם מעוניינים לרכוש דירה בנתניה- דירה ראשונה בעיר, או דירה שניה חדשה יותר בעיר, ובין אם אתם רוצים להציע למכירה דירה יד שניה בנתניה, הלוח של KSN נתניה און ליין, הוא המקום המתאים ביותר למטרות שלכם. ישנם לוחות רבים, ומתווכים רבים עוד יותר, אבל לוח הנדל"ן של מגזין נתניה און ליין, מכוון ופונה בדיוק למי שאתם מחפשים, ממוקד תוכן של אזור השרון והסביבה, ופועל בממשק מתקדם, קל ונוח לשימוש. הלוח של נתניה און ליין יציע לפניכם מגוון גדול של דירות למכירה בנתניה, בכפוף לנתונים שהצגתם והצבתם בחיפוש שלכם, כדי שבסופו של דבר, תמצאו את הנכס שיתאים לכם,לחלומותיכם ולא פחות חשוב, לתקציבכם, יותר מכל.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן