דבר המנכ"ל: רועי דניאל עושה סדר במכבי נתניה

1
97
מנכ"ל מכבי נתניה, עו"ד רועי דניאל

 

עתידה של מכבי נתניה, עדיין, לוט בערפל. מבליל הכתבות המתפרסמות מדי יום בתקשורת הארצית, כמו גם המקומית (אצלנו, למשל, באתר נתניה און ליין – ksn) קשה לעקוב אחר ההתפתחויות. מצד אחד קיים ניסיון לשמור על יציבות, מנגד כשממש לא ברור אם תצליח הנהלת הקבוצה לגבש קבוצת משקיעים יציבה, השאלה מי ישמש כמאמן בעונה הבאה הופכת לפחות רלוונטית. בראיון לנתניה און ליין – ksn מנסה מנכ"ל הקבוצה, עו"ד רועי דניאל, לנתח את המצב מנקודת ראותו.

האם מכבי נתניה, מי שמכונה ספינת הדגל של העיר, תהיה קבוצה אשר תשחק בליגת העל בעונה הקרובה?

"נכון לעכשיו אנו פועלים במספר אפיקים שונים על מנת למצוא בעלים יציב וחזק, שייקח את הקבוצה לידיו. ברור שכשיהיו חדשות בעניין הזה, כולם ידעו. בכל מקרה, בעונה 15-16 תהיה למכבי נתניה קבוצה שתשחק בליגת העל".

עד כמה יש אמת בדיווחים על קבוצת רכישה המבוססת על כוחות מקומיים, הכוללים גם את יוסי מאור?

"זו אחת האפשרויות שנבדקות. בימים הקרובים נדע, אם הקבוצה הזו תיקח על עצמה את הבעלות".

לפני כשבועיים חשף נתניה און ליין לראשונה, כי התקיימה שיחה בין ראש העיר פיירברג-איכר ליצחק תשובה. השבוע נכתב שיש סיכוי כי ישקיע בקבוצה, אבל לא ישמש כבעלים. מהו המצב כיום?

"יצחק תשובה אכן מגלה התעניינות וזה הרבה יותר מאשר בעבר. הוא גם מנסה למצוא פתרונות יצירתיים כיצד הוא יהיה חלק וישקיע על מנת לעזור למועדון".

מדוע התעכבה החתימה עם סלובו דראפיץ'?

"קבוצת הרכישה המדוברת ביקשה ממני לחכות עוד קצת על-מנת להיות חלק מקבלת ההחלטה, אך בהחלט לא פסלה את מינויו – זאת בניגוד לחלק מהדיווחים בתקשורת. חבל שהוא חתם בבית"ר, כי אני חושב שהוא מאמן ראוי אשר יכול היה להוביל את הקבוצה למקומות טובים. אם אנחנו לוקחים כדוגמא את רוני לוי כדמות שרוצים להמשיך לראות על הקווים, אז סלובו, לטעמי, הוא הכי קרוב לסגנון של רוני לוי מבחינת השקעה, רצינות, משמעת ומקצוענות".

מתי, אם בכלל, יחתום מאמן בקבוצה ובאיזה תאריך יחלו ההכנות לעונה הבאה ככל שזה תלוי בך?

"אין לנו עוד הרבה זמן. הודעתי לרוכשים הפוטנציאליים שאי-אפשר לחכות עוד הרבה ואנו חייבים למנות מאמן ולהחתים שחקנים כבר בימים הקרובים. הזמן לא עוצר ואיש לא מחכה לנו, חייבים לקבל החלטות".

מה גודל החובות שנותרו לקבוצה אחרי מכירתו של קאיודה, ומה קורה עם השחקנים להם יש חוזים בקבוצה?

"החובות נאמדים בכעשרה מיליון שקלים. לגבי השחקנים שיש להם חוזים: ברגע שיגיע מאמן, הוא יקבל החלטה את מי הוא רוצה ומי לא. בכל מקרה, באם יהיה תקציב מצומצם, יהיו שחקנים שלא נוכל להחזיק".

מכבי נתניה נתבעת על-ידי בית"ר טוברוק, שלטענתה מכבי אינה כיבדה את החוזים וההסכמים שנעשו מול שגב, מהי תגובתכם?

"מאחר וטוברוק החלו בהליך משפטי אני מנוע מלהרחיב בנושא הזה. אני רק אגיד, שלמכבי נתניה חוזים עם השחקנים למספר שנים. כמו כן, יש כוונה שאיאד אבו עביד ימשיך לשחק במועדון גם בעונה הבאה".

האם קיים סיכוי סביר שמכבי נתניה תגיע לפירוק בסופו של דבר?

 "אני מאוד מקווה שלא ואמשיך לעשות הכל על מנת למנוע את זה".

אוהדי מכבי נתניה – עשיתם כבר לייק לעמוד הפייסבוק החדש של נתניה און ליין – ksn? זה הזמן: נתניה און ליין – ksn מבית נתניה און ליין

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן